Po kilku miesiącach niepewności, znakach małego kryzysu i braku porozumienia w życie wchodzą zupełnie nowe przepisy, które zmienią obraz wyścigowych, długodystansowych mistrzostw świata. Do historii odejdą znane od kilkunastu lat prototypy klasy LMP1, a ich miejsce zajmą hiper samochody. W nowej rzeczywistości zobaczymy między innymi... Aston Martina Valkyrie!
Apline, które wróciło do żywych kilka lat temu i ożywiło segment małych, lekkich i przystępnych cenowo samochodów sportowych, podkręca swoją ofertę o jeden stopień. Najnowszą propozycją francuskiej marki, należącej do Renaulta, jest coupe A110 w wersji S, które staje na szczycie bardzo wąskiego katalogu firmy.
Ferrari już kilka lat temu zareagowało na rosnące potrzeby swoich klientów i zaproponowało im nietypowe FF, model w formacie shooting brake z napędem przenoszonym na obie osie. A jak mogłoby wyglądać tego typu Ferrari, gdyby marka zdecydowała się na podobny ruch dużo wcześniej? Na to pytanie odpowiada Vandenbrink Design.
Oczekiwanie na zupełnie nową, luksusową limuzynę pod szyldem Flying Spur od Bentley'a dobiegło końca. Zapowiadany od kilku miesięcy Flying Spur trzeciej generacji zastępuje maszynę, która produkowana była od roku 2013 i debiutuje z zamiarem ustanowienia nowych standardów i punktu odniesienia w swoim segmencie.
Jedna trzecia obecnego sezonu Formuły 1 jest już za nami. Na siódmą z dwudziestu jeden rund mistrzostw świata przeskoczono w minionym tygodniu z Monako aż do Montrealu w Kanadzie. Rok temu na pętli imienia Gillesa Villeneuve'a zwyciężyło Ferrari, które w tym roku nie wygrało jeszcze ani razu. Jakie nowiny przyniósł wczorajszy wyścig?
Ultima Sports, producent ekstremalnego kit caru, który stał się bohaterem wielu rekordów prędkości i bazą do budowania potworów o mocy liczonej w tysiącach koni mechanicznych, zaprezentował swoje najnowsze dzieło. To coupe RS, daleko idąca ewolucja i następca oferowanego od kilku lat modelu Evolution oraz produkowanego przez kilkanaście lat GTR.
Pierwsze M8 od BMW było tajemnicą skrywaną przez długie lata, maszyną, która miała stanąć w jednym szeregu z najmocniejszymi i najszybszymi samochodami świata, gdyby tylko weszła do produkcji seryjnej. Nic takiego się jednak nie dokonało, a pierwsze, oficjalne M8 z przeznaczeniem na drogi publiczne poznajemy dopiero teraz.
72-letni Gordon Murray, słynny konstruktor bolidów Formuły 1 ze stajni Brabhama i McLarena oraz ojciec drogowego i wyścigowego McLarena F1, zapowiada swoją zupełnie nową maszynę. Super sportowe coupe ma być ostatnim, doniosłym słowem analogowych samochodów w świecie zdominowanym przez elektronikę, cyfryzację i problemy z nadwagą.
Urus, pierwszy, produkowany masowo SUV z zakładów Automobili Lamborghini miał wielu przeciwników, ale od początku było wiadomo, że w skali włoskiej marki okaże się hitem. Pojawienie się maszyny miało również mocne podłoże historyczne, co można powiedzieć o najnowszym koncepcie Włochów... terenowym Huracanie Sterrato z potencjałem na rajdówkę.
Po kilku miesiącach intensywnych przygotowań elektryczny, torowy prototyp Volkswagena sięnął po kolejny rekord, który podkreśla potencjał drzemiący w nowej technologii i zwraca uwagę na przyszłe, seryjnie produkowane auta marki. Tym razem maszyna o oznaczeniu ID R wybrała się na słynną pętlę Nürburgring Nordschleife.