Zupełnie nowych i zmodernizowanych modeli od AMG nie przestaje przybywać. Tylko w ostatnich dwóch miesiącach zobaczyliśmy trzybryłową klasę A, crossovera CLA, SUV'a o symbolu GLE oraz sportowego, limitowanego roadstera GT R. A w ostatnich dniach na świat przyszedł odnowiony model GLC w dwóch wersjach nadwoziowych.
Przedsiębiorstwo Karma Automotive w ostatnich miesiącach pracowało nie tylko nad modernizacją limuzyny Revero, która wyrosła bezpośrednio po przejęciu projektu Fiskera, ale również nad wizjami swojej najbliższej przyszłości. Jedną z nich, klasycznego grand tourera z jedną parą drzwi, przygotowano we współpracy z włoskim studiem Pininfarina.
Toyota, która już od ponad dwudziestu lat działa prężnie w segmencie samochodów drogowych z napędem hybrydowym, zapuszcza się coraz głębiej w rozwijający się w ekspresowym tempie segment samochodów drogowych o różnego rodzaju napędzie elektrycznym. Zapędy japońskiej marki ucieleśniają nowe modele seryjne oraz koncepty, na przykład Rhombus.
Volkswagen zakończył prace modernizacyjne nad elektrycznym ścigaczem ID R, którym w ubiegłym roku ustanowiony nowy rekord wspinaczki na słynnym Pikes Peak. Samochód zmodyfikowano z myślą o kolejnym rekordzie. Tym razem na celowniku znalazła się pętla Nürburgring-Nordschleife, na którą ID R w ramach testów wyjedzie już jutro.
W tym roku mija dokładnie sto lat od założenia włoskiego studia nadwoziowego Zagato. Z tej okazji firma obsadzi swoimi samochodami różne imprezy, zaczynając od minionego konkursu elegancji w Kyoto, i jeszcze mocniej zacieśni więzi z brytyjskim Aston Martinem. Wynikiem tej ostatniej operacji będą kolekcjonerskie bliźniaki Vantage V12 Zagato.
Genesis, marka utworzona kilka lat temu z myślą o luksusowych samochodach największego formatu, zaczyna grzebać przy małych autach, które miałyby zainteresować w przyszłości najmłodszych użytkowników najbardziej zatłoczonych miast, kreując i wpisując się w ich styl życia. Właśnie takie zainteresowania ucieleśnia koncept Mint.
Największy SUV w ofercie Mercedes-Benza, i jeden z największych na rynku w ogóle, stał się właśnie jeszcze większy, jeszcze pojemniejszy, jeszcze bardziej komfortowy, jeszcze bardziej luksusowy i jeszcze mocniejszy. Mowa oczywiście o modelu serii GLS, który producent nie bez powodu określa dumnym mianem klasy S wśród SUV'ów.
Karma Automotive, które powstało kilka lat temu po bankructwie Fiskera i przejęciu projektu hybrydowej limuzyny Karma, którą przemianowano na Revero, otwiera nowy rozdział swojej krótkiej historii. Punktem zwrotnym ma być gruntownie zmodernizowana limuzyna Revero GT z technologiami prosto od niemieckiego BMW.
W ubiegłym roku Porsche obiecało nam nowego Speedstera, sportową maszynę z otwartą karoserią, nawiązującą do jednych z pierwszych modeli marki, które pobiły serca kierowców mieszkających w najbardziej słonecznych regionach kuli ziemskiej. Oczekiwanie na wersję gotową do produkcji seryjnej właśnie końca: oto nowe 911 Speedster.
Chińskie NIO, które znamy od kilku lat między innymi z elektrycznego supercoupe z rekordem przejazdu Nordschleife, zespołu w mistrzostwach świata elektrycznej Formuły E oraz serii drogowych SUV'ów, zapowiada wejście do segmentu sedanów. Zwiastunem nowego modelu marki jest koncept noszący oznaczenie ET Preview.