W ubiegłym roku Continental GT został postawiony w nietypowej dla siebie roli i znalazł się na starcie do górskiego wyścigu Pikes Peak. Wybryk ten najwyraźniej przypadł wszystkim do gustu, ponieważ Bentley szykuje się do podjęcia kolejnego wyzwania z tym samym modelem. Tym razem na celownik wzięto austriacki, lodowy wyścig GP Ice Race.
Każdego roku do historii odchodzi kilkanaście bolidów Formuły 1, które lądują w magazynach lub muzeach. Po latach te same maszyny pojawiają się na publicznych pokazach, dniach torowych czy osiadają na stałe w zbiorach kolekcjonerów lub kierowców. Brytyjskie Tour De Force Engineering ma na nie jeszcze inny pomysł: ucywilizowanie i sprzedaż!
Najdłużej produkowana widlasta ósemka na świecie, legendarny motor Bentley'a o pojemności 6¾ litra, przejdzie wkrótce do historii. Jej karierę zakończy produkcja lizumuzy Mulsanne, której ostatnie sztuki opuszczą zakłady brytyjskiej marki na wiosnę. Z tej okazji na rynek trafi limitowana seria 6.75 Edition.
Porsche z rodziny 718 w specyfikacji GTS, w której zadebiutowały jesienią 2017 roku przeskoczyły na wyższy poziom i ruszyły w kierunku pokazanych w połowie ubiegłego roku modeli Spyder oraz 718 Cayman GT4. Dla każdego, dla którego rozmiar ma znaczenie oznacza to, że za plecami kierowcy i pasażera pracować będą silniki o pojemności czterech litrów.
Toyota dokładnie po roku od premiery 6-cylindrowego coupe GR Supra ogłasza gotowość do zaoferowania światu również mniejszych silników o tym samym, niemieckim rodowodzie. Na rynki europejskie już wkrótce wjedzie Supra z mniejszym motorem o czterech cylindrach, która do tej pory była oferowana głównie w Japonii.
Wściekły Yaris z korzeniami w rajdowych mistrzostwach świata oraz napędem obu osi był od chwili pierwszych zapowiedzi jednym z najbardziej oczekiwanych modeli segmentu najmniejszych hot hatchy, jakie wymyślono w ostatnich latach. W tym tygodniu przyszedł czas na wywiązanie się z obietnic Toyoty: oto pierwsza w historii, drogowa Toyota GR Yaris.
Kompletny samochód firmowany przez firmę Sony? Czegoś takiego mało kto się spodziewał. Nie, japoński gigant kojarzony przede wszystkim z elektroniką użytkową nie zamierza wkroczyć na nowe tereny i wystartować z produkcją aut. Model o nazwie Vision-S, bo o nim właśnie mowa, to koncept przygotowany specjalnie z myślą o pokazie możliwości firmy.
Z okazji tegorocznych targów elektroniki użytkowej CES na terenie Las Vegas projektantom Mercedes-Benza przyśniła się wizja samochodu dość odległej przyszłości, który miałby sprawiać wrażenie żywego stworzenia, a nie maszyny. To, co zobaczyli przelali na materię: oto koncept Vision AVTR, który nie tylko nazwą i formą nawiązuje do filmu "Avatar".
Lamborghini Huracan, który w ubiegłym roku przeobraził się w godną nowego dziesięciolecia specyfikację Evo, przeszedł kolejną modernizację. Tym razem Włosi zabrali się na lżejsze i bardziej rozluźnione wydanie z napędem przenoszonym wyłącznie na koła tylnej osi: oto zupełnie nowy Huracan Evo Rear-Wheel Drive.
Po kilku tygodniach niepewności, plotek i spekulacji poznaliśmy najbliższą przyszłość koncernu Orlen oraz Roberta Kubicy związaną z mistrzostwami świata Formuły 1. Polska firma i kierowca, którzy w sezonach 2018 oraz 2019 pracowali z zespołem Williams, w nadchodzącym sezonie 2020 będą współpracować z zespołem Alfy Romeo.