Audi R8 V10 Decennium - Hołd dla silnika

Od kilku lat słyszymy, że lada chwila z powierzchni Ziemi znikną mocarne silniki wolnossące, a każdy z tych, które jeszcze ocalały, może być tym ostatnim. To oznacza, że jednostki zagrożone wyginięciem należy otaczać szczególną czcią i uznaniem. Właśnie taka jest najnowsza propozycja Audi: coupe R8 z silnikiem V10 w wersji Decennium.
Toyota GR Supra GT4 - Ocena potencjału

Premierę oczekiwanej od lat, zupełnie nowej Supry mamy już dawno za sobą. Czas na kolejne kroki: podbój torów wyścigowych. A tu Toyota będzie miała jeszcze więcej do powiedzenia. Widzieliśmy już koncept nowej Supry w specyfikacji zbliżonej do GT3, przeszczep genów japońskiego coupe do amerykańskiego pucharu NASCAR i zapowiedź ścigacza serii Super GT. Co następne?
Polestar 2 - Duma i uwielbienie

Polestar, nowa marka, nowe technologie i nowe doświadczenia budowane przez Volvo i jego właścicieli, pokazało swój drugi model, któremu pisane jest rychłe wejście do produkcji seryjnej na dużą skalę i w przystępnej cenie. Maszyna z cyfrą 2 w nazwie jest wysoko zawieszoną, czterodrzwiową limuzyną o napędzie wyłącznie elektrycznym.
Seat el-Born - Seat el-Born Elektryczne narodziny

Elektryczna rewolucja w grupie Volkswagena zatacza coraz szersze kręgi. Marka-matka od kilku lat pracuje nad całą gamą modeli nowego typu, wielkimi krokami zbliża się elektryczne Porsche, mamy już elektryczne Audi do masowej produkcji i coraz głośniej mówi się o hybrydowym Lamborghini. Z wszystkich nowości skorzystają również popularniejsze marki grupy.
Volkswagen T-Roc R - Dział sportu

Volkswagen szykuje się do zwiększenia atrakcyjności modelu T-Roc, jednego z pięciu crossoverów w swojej ofercie. Tym razem niemiecka marka wyciąga macki ku bardziej zamożnym nabywcom, którzy poszukują mocniejszych wrażeń. Dla tych, których oczekiwań zwykły T-Roc do tej pory nie potrafił spełnić, przygotowano specyfikację oznaczoną literą R.
Ferrari F8 Tributo - Święto widlastej ósemki

Ferrari z umieszczoną centralnie widlastą ósemką, wielbione przez tłumy i narażone na nieustanny ostrzał ze strony konkurencji, otwierają nowy rozdział w swojej długiej historii. Z rynku znika coupe 488 GTB, a jego miejsce zajmuje premierowy model F8 Tributo. Skąd taka nazwa? To ukłon bezpośrednio w stronę rewelacyjnego silnika V8.
Abarth 595 Esseesse - Korzenie w motorsporcie

Marka Abarth świętuje w tym roku swoje siedemdziesiąte urodziny. Firma, którą powołał do życia Carlo Abarth od samych początków związana jest z Fiatem, który w tym stuleciu reanimował ją jako komórkę dla swoich najbardziej sportowych modeli. Z okazji urodzin na rynek wyjedzie ich jeszcze więcej, a wśród nich znajdzie się nowy 595 Esseesse.
TechArt GTstreet RS - 911 Turbo S do kwadratu

Tuning dowolnej wersji Porsche 911 to przyjemność, której każdego roku oddaje się coraz więcej tunerów. Najwięksi i najstarsi z nich mogą pochwalić się stałym repertuarem, który aktualizowany jest obowiązkowo po każdej premierze ze Stuttgartu. W tym podobnych okolicznościach powstało najnowsze coupe GTstreet RS z warsztatu TechArt.
Cupra Formentor - Własna tożsamość

Cupra, sportowa marka wydzielona w ramach oferty Seata, świętuje w tym roku swoje pierwsze urodziny. To okazja to postawienia kolejnego kroku i przygotowania pierwszego samochodu własnym nakładem. Jest nim koncept o nazwie Formentor, duży SUV o napędzie hybrydowym, kóry zwiastuje pojawienie się nowego modelu seryjnego.
Lamborghini Huracan Evo Spyder - Ładunek ewolucyjny

Na początku stycznia Lamborghini pokazało gruntownie zmodernizowanego Huracana, który pozbył się oznaczenia alfanumerycznego i przyjął nazwę Evo. Włoska bestia debiutowała z zamkniętym nadwoziem i zapowiadało się na to, że jak zwykle na Spydera poczekamy trochę dłużej. Konstruktorzy z Sant'Agata Bolognese wyprowadzili nas właśnie z błędu.
- Najpopularniejsze

Ford GT

Opel Astra Coupe

Peugeot 406 Coupe

Mercedes-Benz CL 65 AMG

DeLorean DMC-12














