BMW pokazało światu zupełnie nową limuzynę M5, która po raz kolejny wchodzi na niezbadane do tej pory tereny. W poprzedniej generacji takim doświadczeniem była przesiadka z wolnossącego motoru w układzie V10 na podwójnie turbodoładowane V8. Tym razem M5 po raz pierwszy uzbrojone będzie w układ xDrive, przenoszący napęd na wszystkie cztery koła.
Studio projektowe Kena Okuyamy, twórcy kształtów m.in. Ferrari Enzo oraz poprzedniej generacji Maserati Quattroporte, wchodzi w drugą dekadę swojej działalności kolejnym rodzynkiem z serii Kode. Tym razem japońskie studio wpadło na pomysł przerobienia flagowego modelu Lamborghini, który z zupełnie nową karoserią przybrał oznaczenie Kode 0.
Marka Maybach, ciesząca się największą świetnością przed drugą wojną światową, dzisiaj jest jedynie sposobem na przemianę luksusowych Mercedes-Benzów w jeszcze bardziej luksusowe. Stan taki trwa już od ponad dwóch i pół roku, w trakcie których pojawiały się sygnały mówiące, że może być inaczej. Oto kolejny z nich: koncept Vision 6 Cabriolet.
BMW od dawna przygotowuje zupełnie nowego roadstera z literą Z w nazwie. Dotychczas model ten można było zobaczyć tylko w prototypowej, zamaskowanej formie na zdjęciach szpiegowskich. Teraz głos zabierają jego twórcy: oto zapowiedź Z4 najbliższej przyszłości w formie efektownego konceptu, który debiutuje w doborowym towarzystwie.
Rodzina modeli Aston Martina firmowanych przez włoskie studio Zagato powiększa się o kolejnych członków. Wszystko sprowadza się do stylowych wariantów mocarnego Vanquisha. Firma gotowa jest już na produkcję zapowiedzianego rok temu kabrioletu, a teraz dorzuca do niego Speedstera i na przyszły rok zapowiada bardziej praktyczne Shooting Brake.
Największym doświadczeniem w konstruowaniu wyścigowych maszyn klasy grand prix wśród japońskich marek może pochwalić się Honda, która zadebiutowała w Formule 1 w pierwszej połowie lat sześćdziesiątych. A co by było, gdyby Hondę wyprzedził ktoś jeszcze i to o kilka dekad? Z odpowiedzią spieszy Infiniti: oto bolid... którego nigdy nie było.
Już za niecałe dwa tygodnie podczas tegorocznego konkursu elegancji Pebble Beach zostanie pokazany jeden z najbardziej unikatowych modeli w historii Jaguara. I jednocześnie jeden z zupełnie zapomnianych. Będzie to coupe XK 120 z pierwszej połowy lat pięćdziesiątych, dla którego karoserię zbudowano we włoskich zakładach Pininfarina.
Kilka lat temu Ferrari, McLaren oraz Porsche rozpoczęły nową epokę wśród najszybszych i najmocniejszych samochodów drogowych: epokę, w której sam silnik spalinowy to za mało. Hybrydowe cuda techniki przetarły szlak, którym co roku próbują podążyć inne firmy, w tym takie, którego dopiero debiutują. Jedną z niech jest DSD Design & Motorsport.
W minioną sobotę i niedzielę miał miejsce jeden z najważniejszych i największych wyścigów długodystansowych dla samochodów GT3: 24-godzinna gonitwa na belgijskiej pętli Spa-Francorchamps. Od czasu przesiadki na grupę GT3 imprezę zdominowały niemieckie marki: Audi, BMW oraz Mercedes-Benz, które rozdzieliły między siebie wszystkie wygrane od roku 2011.
Za nami jedenaście z dwudziestu tegorocznych eliminacji mistrzostw świata Formuły 1. Tuż przed letnią przerwą seria odwiedziła Węgry, na których obecna jest nieprzerwanie od 1986 roku, cały czas na pętli Hungaroring pod Budapesztem. Przez ostatnie trzy lata wygrywali tu kierowcy trzech różnych zespołów: Red Bulla, Ferrari oraz Mercedesa.