Zakłady w Maranello opuściło kolejne, unikatowe Ferrari, które zbudowano w ramach ekskluzywnego programu One-Off. Po serii samochodów powstałych na bazie F12 z widlastą dwunastką pod maską jeden z klientów zdecydował się na przeróbkę modelu z umieszczoną centralnie, widlastą ósemką. Nie dajcie się zwieść bocznym wlotom powietrza - chodzi o wolnossące V8.
Po wiosennych poprawkach Toyoty 86 przyszedł czas na przeobrażenie się jej mniej mainstreamowej bliźniaczki, Subaru BRZ. Coupe będzie kusić teraz nowocześniejszymi kształtami, silnikiem o zwiększonych możliwościach oraz pakietami wyposażenia dodatkowego, które wpłyną pozytywnie na prowadzenie się auta.
Pierwsze w historii M3, powstałe w ramach serii E30 w oddziale BMW Motorsport, dzisiejszym BMW M, ma już trzydzieści lat. Maszyna, która zrewolucjonizowała segment sportowych wozów średniej wielkości dostępna jest dziś już w piątej generacji. Auto będzie można już wkrótce nabyć w limitowanej, urodzinowej specyfikacji "30 Jahre M3".
Miniony tydzień był tym tygodniem, w którym ciasne i na co dzień zatłoczone ulicze Monte Carlo zmieniają się w tor wyścigowy. Tor wyścigowy, na którym spotykają się najszybsze samochody i najlepsi kierowcy wyścigowi na świecie. Spotykają się podczas Grand Prix Monako, najbardziej urzekającej eliminacji w całym sezonie mistrzostw świata Formuły 1.
W sobotę po godzinie piętnastej wystartowała kolejna edycja 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring Nordschleife, najbardziej wymagającej trasy na świecie, na którą w regularnych zawodach dopuszczane są tylko samochody typu GT i mniejsze. W tym stuleciu najwięcej razy triumfowali tu kierowcy prowadzący maszyny marki Porsche.
W poniedziałek minie dokładnie sto lat od triumfu Dario Resty w Indianapolis 500 za kierownicą jednego z pierwszych, wyścigowych samochodów Peugeota. O sukcesach francuskiej marki na amerykańskiej ziemi w przeddzień setnego startu Indy 500 przypomina koncept L500 R Hybrid, wizja wyścigowej maszyny z oddziału Peugeot Sport.
Za kolejną aktualizacją coupe GT-R idzie modernizacja najostrzejszej, drogowej odmiany, którą firmuje oddział Nismo. Maszyna zupełnie nieprzypadkowo zadebiutowała wczoraj na torze Nürburgring, na którym już dziś po południu rozpoczyna się 24-godzinny wyścig dla samochodów GT wszelkiej maści, tym podobnych i eksperymentów.
Na ulicach Monte Carlo zadebiutowało dziś wyjątkowe Clio RS 16. To samochód stworzony z okazji czterdziestej rocznicy działalności oddziału Renault Sport i powrotu marki do Formuły 1 w roli konstruktora, a nie tylko dostawcy układów napędowych. Francuzi prezentują w ten sposób pełnię swoich możliwości w segmencie B.
Już w najbliższy weekend będą miały miejsce prestiżowe Grand Prix Monako, setne Indianapolis 500 oraz 24h Nürburgring Nordschleife dla samochodów GT, jedne z najważniejszych wyścigów na świecie. Na niemieckim torze jak zwykle nie zabraknie eksperymentów. Jednym z nich będzie Aston Martin z systemem ekspresowej wymiany oleju.
Uczniowie działającej od 1927 roku, zawodowej szkoły Skody przygotowali kolejny koncept, który podkreśla poziom zdobytej wiedzy i umiejętności. Tym razem wymyślili sobie kompaktowe coupe. To już trzeci tego typu projekt, który dołącza do małego kabrioletu CitiJet sprzed dwóch lat i zeszłorocznego pickupa Funstar.