Pierwszy etap prac nad kolejnym, wymykającym się współczesnym kanonom pojazdem od DeltaWing Technologies został zakończony. Firma, za którą stoi między innymi Don Panoz, po udanych eksperymentach z nietypowym, wyścigowym prototypem zamierza wprowadzić zamieszanie również w kręgach pojazdów klasy GT. I zbudować samochód osobowy.
Dlaczego nie widzimy Koenigseggów na torach wyścigowych i z czym wiąże się rewolucyjna technologia FreeValve, która jest o krok od pojawienia się w naszych samochodach? Na te i inne pytania w kolejnej części wyczerpującego Ask Me Anything odpowiada Christian von Koenigsegg, producent jednych z najmocniejszych i najszybszych samochodów świata.
Wśród pojazdów typu SUV z koncernu BMW od kilku lat znajdują się cztery modele firmowane literą M w największym rozmiarze: pełnokrwiste edycje X5 M i X6 M o mocy aż 575 koni mechanicznych oraz, niżej w hierarchii, wysokoprężne odmiany M50d o mocy 381 koni. W tym tygodniu dołączył do nich mniejszy pojazd ze środka gamy, X4 w wersji M40i.
Klienci Tesla Motors już od kilku tygodni mogli układać wymarzoną konfigurację Modelu X, a wczoraj wieczorem do ich rąk oddano pierwsze, seryjne egzemplarze. Wtedy też Model X ujrzał oficjalnie cały świat. Publiczności zgromadzonej w fabryce marki we Fremont i oglądającym transmisję na żywo poprzez internet pojazd przedstawił Elon Musk, założyciel firmy.
Sportowe pojazdy z odsłoniętymi kołami mają się w ostatnich latach coraz lepiej. Niszy tej przewodzą Europejczycy z samochodami pokroju Ariel Atom, BAC Mono czy KTM X-Bow, którym regularnie przybywa jeszcze bardziej egzotycznej konkurencji. W ostatnim czasie dołączyli do niej Amerykanie, którzy przypuścili atak z modelem o nazwie Drakan Spyder.
Od 2013 roku Skoda sprzedała ponad 58 tysięcy egzemplarzy trzeciej generacji Octavii RS, której rodzinę powiększyła niedawno edycja RS 230 (na miniaturce), najszybszy i najmocniejszy, drogowy model w historii czeskiej marki. Teraz do oferty dołącza kolejny wariant: pierwsza Octavia RS, w której napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła.
Tydzień temu bolidy Mercedesa pokazały się od nieznanej dotąd strony, jako maszyny niezdolne do walki o zwycięstwo w wyścigu Formuły 1. Niespodziewana sytuacja pozwoliła Ferrari na przypieczętowanie planu na ten rok i sięgnięcie po trzecią wygraną w sezonie. Dziś miało miejsce Grand Prix Japonii. Czy Mercedesy wróciły na swoje miejsca?
Kalifornijskie Rezvani Motors powiększa swoją ofertę o nową wersję silnikową roadstera Beast. Maszyna debiutowała półtora roku temu jako przeszło 500-konna propozycja dla amatorów mocnych wrażeń, pod którą kryje się ubrany w nową karoserię i kabinę Ariel Atom. Wariant numer dwa to Beast Speedster, oferta uczulona na nadmiar koni mechanicznych.
Niemcom marzy się kolejne, sportowe auto z wyższej półki, które nie będzie musiało zabiegać o popularność i liczyć na wielki sukces - jego produkcja będzie z góry ograniczona do kilkunastu egzemplarzy. Z takim właśnie planem zadebiutowało Halcon SuperSport. Pierwszym autem firmy jest coupe Falcarto z niemieckim paszportem i azjatyckim sercem.
Dwudrzwiowe M6 w zamkniętej karoserii wchodzi na nowy poziom indywidualizmu i zatrważających osiągów. A wszystko to dzięki pakietowi Competition Edition, który poprzez starania komórki BMW Individual zapewnia maszynie niepowtarzalny wygląd i łączy się ze znanym od maja tego roku zestawem, wyzwalającym dodatkowe pokłady mocy.