Apollo Arrow - Cel przyszłości

Gumpert, niemiecki producent ekstremalnego coupe Apollo, przeszedł w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy restrukturyzację i przekształcenie w Apollo Automobil. Nowa spółka powstała po bankructwie Gumperta i przejęciu go przez inwestorów z Chin, do których należy również marka De Tomaso. Przyszłość Apollo zwiastuje projekt Arrow.
Koenigsegg Agera Final - Początek końca

Koenigsegg znalazł się w sytuacji, w której musi odsyłać potencjalnych klientów z pustymi rękami. Lada tydzień rusza produkcja hybrydowej Regery, wszystkie z 25 sztuk limitowanej Agery RS sprzedano w rekordowym czasie, o One:1 nie ma nawet co pytać, a chętnych na Agerę ciągle nie brakuje. Takie życzenie spełni się tylko trzem osobom.
Bentley Mulsanne Grand Limousine - Wielka limuzyna

Mulliner to oddział koncernu Bentley Motors, który istnieje między innymi po to, aby spełniać indywidualne życzenia klientów. W świecie Mullinera wszystko jest możliwe, a specjalnie wykończone i wyposażone wersje limuzyny Mulsanne to tylko niewielki wycinek jego możliwości. Ich pełnię reprezentuje Mulsanne Grand Limousine.
Pininfarina H2 Speed - Reakcje z wodorem

Pininfarina pokazała swój pierwszy samochód, który narodził się po przejęciu niegdyś nierozerwalnie związanej z Ferrari firmy przez indyjski koncern Mahindra. Najnowszym dziełem włoskiego studia jest wyścigowy, poszukujący alternatywnych źródeł zasilania koncept H2 Speed z technologiami mogącymi pojawić się w przyszłości w Le Mans.
Abarth 124 Rally - Rajdowe GT

W przyszłym roku Abarth wróci na rajdowe szlaki. Marka, która ma na koncie kilka tytułów w Rajdowych Mistrzostwach Europy pojawi się w pucharze FIA R-GT, który utworzono z początkiem sezonu 2015 i który łączy eliminacje na szczeblu europejskim z niektórymi rajdami serii WRC. Włoska maszyna zmierzy się przede wszystkim z... Porsche 911 GT3.
Kahn DB9 Vengeance - Zemsta dziewiątki

Po blisko dwunastu latach produkcji, kilku stale unowocześnianych seriach i sukcesach na torach wyścigowych całego świata dobiega końca kariera Aston Martina DB9. Następca jest już gotowy, ale przejęcie przez niego władzy nie dla wszystkich jest oczywiste. Do mających nieco odmienne zdanie należy brytyjskie Kahn Design.
BMW Vision Next 100 - Kolejne sto lat

Siódmego marca minęło dokładnie sto lat od zarejestrowania Bayerische Flugzeug-Werke, firmy produkującej silniki lotnicze, która kilka lat później zmieniła nazwę na Bayerische Motoren-Werke i rozszerzyła działalność między innymi o produkcję samochodów. Dziś BMW jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek na świecie.
Radical RXC Turbo 500R - Odrobina luksusu

Stężenie nowych modeli Radicala w przeliczeniu na tydzień kalendarzowego roku przybrało po raz kolejny stan pełnego nasycenia. Po styczniowych odsłonach nowych produktów na wystawie Autosport International oraz homologacji modelu RXC w grupie GT3, marka osiągnęła ten stan światową premierą na wystawie w Genewie. Poznajcie RXC Turbo 500R.
Mercedes-AMG C 43 Cabriolet - Dynamiczny wybór

W związku z pojawieniem się w katalogu Mercedes-Benza pierwszego w historii kabrioletu klasy C do akcji przystąpił od razu oddział Mercedes-AMG. Efektem pracy zakładu, który skupia się na sportowych i usportowionych autach spod znaku trójramiennej gwiazdy, jest model C 43. To jeden z najtańszych sposobów na dołączenie do klubu AMG.
Zenvo TS1 - Wewnętrzna przemiana

Zenvo Automotive z kilkoma prototypami super sportowego coupe o mocy przeszło 1100 koni mechanicznych i kilkoma wpadkami wizerunkowymi na koncie odgradza się od swojej przeszłości i prezentuje nowy model. Model, który na pierwszy rzut oka wygląda jak kolejna ewolucja znanego od ponad siedmiu lat coupe ST1. Nazwa również jest podobna: TS1.



















