Porsche podnosi poprzeczkę 911 Carrerze S, która w bazowej wersji dysponuje mocą 400 KM. Dzisiaj to już za mało i w ramach fabrycznego Powerkitu dostajemy dodatkową gromadę mechanicznych rumaków, które poprawią humor kierowcy i osiągi auta. Dla tych, którzy pragną się wyróżnić poszerzono również ofertę Porsche Exclusive.
Aston Martin u progu swoich setnych urodzin wyznacza grubą kreską granicę między tym, co oferuje teraz, a tym, co przyniesie przyszłość. Łącznikiem obu epok jest zupełnie nowy Vanquish, który reprezentuje szczyt możliwości marki. Grand tourer wyznacza jednocześnie kierunek, w którym podążą kolejne modele firmy.
Jeden z najszybszych i najmocniejszych, produkowanych seryjnie modeli marki Bentley staje się jeszcze szybszy. Mowa o drugiej generacji Continentala GT Speed, który pierwszy raz pojawił się prawie pięć lat temu. Wtedy dysponował mocą 610 koni mechanicznych i rozpędzał się do 100 km/h w czasie 4,5 sekund.
Ferrari FF ma już półtora roku, ale jeszcze żaden tuner nie zapałał do niego uczuciem na tyle głębokim, aby wynikło z niego coś więcej, niż tylko kilka westchnień i nieśmiałych zaczepek. Aż do teraz. Upust swoim fascynacjom autem z Maranello dał właśnie zespół niemieckiego Novitec Rosso.
Z trudami 24-godzinnego wyścigu Le Mans z numerem 0, zarezerwowanym dla eksperymentów, już w przyszłym roku zmierzy się pierwszy w jego historii samochód elektryczny z wodorowymi ogniwami paliwowymi. Będzie nim prototyp zespołu GreenGT, który w tym roku do Le Mans przyjechał na statyczny pokaz gotowego prototypu.
Osiem tytułów rajdowego mistrza świata Sebastiena Loeba może przyprawić o zawroty głowy. Dlatego warto odwrócić wzrok w inną stronę, wzorem samego Loeba. Francuski kierowca, który na liście sukcesów ma 2 miejsce w 24-godzinnym Le Mans, pojawi się w amerykańskim X Games i poprowadzi Citroena, jakiego jeszcze nie było.
Już po raz 80 kierowcy i maszyny z całego świata spotkali się na Circuit de la Sarthe w Le Mans. W tym roku najsłynniejszy, 24-godzinny maraton samochodowy na świecie po raz pierwszy przywitał czołówkę złożoną z samochodów o napędzie hybrydowym. Właśnie takim pojazdem o swoją 11 wygraną w Le Mans walczyła ekipa Audi.
Wszystko wskazuje na to, że wraz z nową generacją Mazdy MX-5 oraz bazującej na niej Alfie Romeo nadchodzą łaskawe czasy dla małych roadsterów. Okoliczności takie mogą być dobrą okazją do włączenia się do walki o klienta Hondy, która zakończyła produkcję modelu S2000 prawie trzy lata temu. Oto jedna z wizji jego następcy.
Przy okazji wyścigowego weekendu w Göteborgu debiutuje zapowiadane od dawna Volvo S60 w wydaniu firmy Polestar. Zakład, który na co dzień zajmuje się aktywnością szwedzkiej marki w sportach motorowych przygotował jeden z najmocniejszych i najszybszych samochodów Volvo, dopuszczonych do zwykłego ruchu.
Audi idzie w ślady BMW M Performance, które jako pierwsze połączyło odznakę M z silnikami karmiącymi się olejem napędowym. Przy okazji 24-godzinnego wyścigu Le Mans, w którym już w ten weekend o zwycięstwo będą walczyły prototypy R18, marka spod znaku czterech pierścieni prezentuje zupełnie nowe SQ5 TDI.