Prace nad zupełnie nowymi samochodami Polestara drugiej generacji trwają w najlepsze. Przyszła linia modelowa ma oderwać się stylistycznie od macierzystego Volvo i podążyć własną drogą. Rok temu taki właśnie kierunek wyznaczył koncept limuzyny Precept, którego śladami idzie teraz koncept roadstera o nazwie O2.
Alfa Romeo jako dziesiąty i ostatni zespół mistrzostw świata Formuły 1 odsłoniła swój zupełnie nowy bolid w pełnej okazałości. Maszynę o oznaczeniu C42, która do tej pory chowała się pod czarno-białym maskowaniem, pokazano po zakończeniu pierwszych, trzydniowych testów przedsezonowych na pętli Circuit de Barcelona-Catalunya.
Po kilku miesiącach od publikacji pierwszych zdjęć zamaskowanych prototypów, a późnej również szkiców powstałych na drodze projektowania karoserii, Morgan odsłania swojego zupełnie nowego 3-kołowca. Maszyna, którą nazwano Super 3 przedstawia się jako jeden z najnowocześniejszych i najatrakcyjniejszych modeli marki.
Ford wydał na świat kolejną, wszechstronną maszynę dużego formatu, pod którą z pełną dumą podpisuje się oddział Ford Performance i która adresowana jest również do europejskiego klienta. Mowa o Rangerze Raptorze, drapieżnym pick-up'ie drugiej generacji, który rusza na podbój pustyni i gór oraz wszystkiego pomiędzy nimi.
Rodzina Macana, który w kolejnej generacji ma przeobrazić się w model o napędzie wyłącznie elektrycznym, powiększa się o kolejny wariant. To model T - nie mylić z Turbo - którego do tej pory w ofercie jeszcze nie było. Jednoliterowe oznaczenie, które nawiązuje do Porsche z lat sześćdziesiątych, należy rozwijać jako "Touring".
Polestar kontynuuje eksperymenty z modelem 2, elektrycznym SUV'em, który wszedł do produkcji w chińskich zakładach szwedzkiej marki blisko dwa lata temu. Od grudnia prowadzone są intensywne testy nowych samochodów w kole podbiegunowym, które potrwają do marca i na których kilka tygodni temu pojawił się unikatowy prototyp 2.
Na dwa dni przed rozpoczęciem oficjalnych, przedsezonowych testów swój zupełnie nowy bolid na mistrzostwa świata Formuły 1 zaprezentował zespół Alpine. Do rozpoczęcia właściwego sezonu, który zaplanowano na rekordową liczbę aż dwudziestu trzech grand prix, i pierwszego wyścigu pozostał już tylko niespełna miesiąc.
Mercedes-AMG zaprezentował dzisiaj swój nowy bolid na mistrzostwa świata Formuły 1, maszynę noszącą oznaczenie F1 W13 E Performance, która wraca do klasycznego, srebrnego malowania. W nadchodzącym sezonie, który zaplanowano aż na 23 grand prix, niemiecka marka będzie broniła tytułu mistrzów świata wśród konstruktorów po raz ósmy z rzędu!
Najstarszy, najbardziej utytułowany i prawdopodobnie najbardziej głodny kolenych zwycięstw i tytułów mistrzowskich zespół Formuły 1 zaprezentował dzisiaj swoją zupełnię nową maszynę na sezon 2022. Mowa oczywiście o włoskim Ferrari, które świętuje w tym roku siedemdziesiątą piątą rocznicę budowy pierwszego samochodu własnej marki.
AMG nie przestaje zgłębiać tajemnic samochodów o napędzie wyłącznie elektrycznym. Zwłaszcza, że takich w rodzinie Mercedes-Benza ciągle przybywa. Najnowszym samochodem tego typu, za którego zabrało się AMG jest limuzyna nosząca oznaczenie EQE. Model w podstawowych wersjach zadebiutował we wrześniu ubiegłego roku.