Porsche dołączyło oficjalnie do marek, które przygotowały specjalne projekty z myślą o serii gier wyścigowych Gran Turismo. Koncept niemieckiego producenta, który zapowiadano już ponad dwa lata temu, przedstawia się jako nowoczesne, sportowe coupe o napędzie elektrycznym, które idzie śmiało w nowym kierunku stylistycznym.
Formuła 1 po raz pierwszy w swojej historii odwiedziła Arabię Saudyjską. Wczorajsze grand prix, przedostatni wyścig aktualnego sezonu, odbyło się na zupełnie nowym, ulicznym torze, który od samego początku projektowany był jako jeden z najdłuższych i najszybszych torów w całym kalendarzu mistrzostw świata.
Nissan, który od ponad dekady może chwalić się produkcją popularnych aut o napędzie elektrycznym i który od kilku lat walczy w mistrzostwach świata elektrycznej Formuły E, marzy o połączeniu tych dwóch odległych światów. Oto efekt takiego myślenia: koncept sportowej, jednoosobowej maszyny noszący znajome imię Ariya.
Audi poddało kuracji odmładzającej swoją największą limuzynę, model A8, który w 2017 roku zadebiutował w swojej czwartej generacji. Maszyna przeszła liczne zmiany stylistyczne i technologiczne i doczekała się nowego, luksusowego wariantu z najwyższej półki, specjalnie dla którego przywrócono do użytku nazwę Horsch.
Genesis powiększa liczbę swoich seryjnych modeli o napędzie elektrycznym z jednego do dwóch. Tym razem do oferty koreańskiego producenta, kierowanej do tych, których nie interesują już auta spalinowe, dołączył duży, luksusowy SUV. To zelektryfikowany model GV70, który w nowym wydaniu zadebiutował niedawno na wystawie Auto Guangzhou w Chinach.
Hennessey dopiero rozkręca produkcję Venoma F5, którym chciałby przekroczyć w najbliższej przyszłości rekordową prędkość trzystu mil na godzinę, ale już teraz zapowiada co będzie się działo po jej zakończeniu. O ile tylko nie okaże się, że amerykańską markę fantazja poniosła o wiele za daleko: oto projekt Deep Space.
Jakieś dwadzieścia jeden lat temu Citroen zakończył produkcję limuzyny XM, jednego z bardziej charakterystycznych aut swojego segmentu i pokolenia. Dziś XM wraca do żywych... jako zapowiedź nowego modelu ze stajni BMW, wielkiego SUV'a o zelektryfikowanym napędzie z przerośniętym ego, pod którym z dumą podpisuje się oddział M.
Nissan ogłosił swoje plany inwestycyjne na najbliższe lata oraz gruntowną przebudowę swojej oferty, która miałaby zakończyć się w okolicach 2030 roku. To, czego będzie można spodziewać się po japońskiej marce, zapowiadają cztery zupełnie nowe koncepty pojazdów najbliższej przyszłości: Chill-Out, Hang-Out, Surf-Out oraz Max-Out.
Kalifornijskie Mullen Automotive, które jakiś czas temu porozumiało się z Chińczykami w sprawie produkcji i sprzedaży elektrycznego, przeszło 400-konnego coupe Qiantu K50, zapowiada pierwszą maszynę własnego pomysłu. Jest nią crossover Five o sportowym zacięciu, na którego miałoby czekać już tysiące chętnych.
Hyundai Motor Company świętuje w tym roku trzydzieste piąte urodziny limuzyny Grandeur, która do tej pory doczekała się już siedmiu generacji. Świętuje w sposób dość nietypowy: w ramach projektu Heritage Series przygotowano koncept elektrycznego restomoda bazującego na kanciastym oryginalne z lat osiemdziesiątych.