
Faralli & Mazzanti Mugello - Kwitnący interes
Włoskie F&M by Mazzanti Automobili, znane z renowacji zabytkowych klejnotów rodzimej motoryzacji i budowy na indywidualne zamówienia sportowych maszyn w stylu retro, pracuje nad kolejnym modelem. Zupełnie nowe supercoupe marki będzie pierwszym pojazdem w jej historii z silnikiem umieszczonym w pozycji centralnej.
Za całym przedsięwzięciem stoi Luca Mazzanti, który urodził się w 1974 roku, a pracę z nadwoziami samochodowymi podjął już w końcówce lat osiemdziesiątych. Na początku lat dziewięćdziesiątych szkolił się w Faralli Restauri u Mario Faralli'ego, który szybko stał się jego mistrzem. Pierwsze auto marki Faralli & Mazzanti, zbudowane wspólnie z Walterem Faralli'm powstało w 2001 roku.

W nowym projekcie, który otrzymał imię toru wyścigowego i miasta w pobliży Florencji, Mazzanti połączył siły z Zsolte Tarnokiem z Węgier. Głównego stylistę F&M znamy między innymi z poprzedniego projektu marki, coupe imieniem Vulca S. Prace nad Mugello trwają od przeszło trzech lat, a ich owoc mamy zobaczyć już w przyszłym roku.

Twórcy na razie nie zdradzają wiele na temat modelu. Wiadomo jedynie, iż miałby powstać w zaledwie pięciu egzemplarza, a do jego napędu posłużyłby najprawdopodobniej silnik V8. Premiera Mugello miałaby nastąpić w kwietniu przyszłego roku podczas Top Marques Monaco.
Źródło/zdjęcia: femauto.it Faralli & Mazzanti Mugello na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum