Aktualności
11.06.2008

Enco 550 GT Biturbo Przypakowane Cayenne

Od 2000 roku niemieckie Enco trudniło się przede wszystkim w wytwarzaniu wyczynowych układów wydechowych do aut spod znaku Porsche, Ferrari czy Lamborghini. Wkrótce pole działań poszerzono do kół i opon, systemów hamulcowych i body kitów. A od tego był już tylko krok do pełnoprawnego tuningu. Firma zaprezentowała właśnie jego najnowszy efekt - model 550 GT Biturbo bazujący na Porsche Cayenne Turbo.

Enco 550 GT Biturbo

Pierwsze, co zauważymy to oczywiście potężne, czarne felgi. Oko przykuwa nie tylko ich wzornictwo, ale i rozmiar - aż 23 cale! W grupie z nowymi obręczami idą również nowe zderzaki z przodu i z tyłu, progi i grill.

Mocarny SUV otrzymał od tunera nowe hamulce (400 mm z przodu i 380 mm z tyłu) oraz nowy układ wydechowy. O 50 mm obniżono zawieszenie. W środku zmieniono obszycia i dodano co nieco do zestawu multimedialnego (głównie odtwarzacze DVD).

Enco 550 GT Biturbo

Nie omieszkano pogrzebać również przy silniku. Zmodyfikowano turbosprężarki, jednostkę sterującą pracą zaworów oraz intercooler. Moc z 500 KM wzrosła do 550 KM (a w topowej wersji aż do 620 KM), co przekłada się na prędkość maksymalną 282 km/h i przyspieszenie do setki w 4,9 sekundy.

Cena 550 GT Biturbo to 170 tysięcy euro (nie wliczając robocizny). W ofercie Enco znajduje się także pełen zestaw modyfikacji dla Audi Q7.

Skomentuj na forumUdostępnij