Prowadzony od kilku lat projekt mający na celu wprowadzenie do 24-godzinnego wyścigu Le Mans prototypów zasilanych wodorowymi ogniwami paliwowymi nabiera coraz większego rozpędu i nieustannie zbliża się do realizacji. Wszystko to przypieczętowano we wrześniu porozumieniami z nowymi partnerami i prezentacją nowego samochodu.
Limuzyna serii 508 o sportowym zacięciu, która na początku ubiegłego roku promowała jako prototyp placówkę Peugeot Sport Engineered, wyrosła ze sfery marzeń i stała się rzeczywistością. Po model otwierający drogę do dużych zmian w wizerunki i możliwościach technologicznych marki można już zgłaszać się w salonach sprzedaży.
Projekt Hyundai'a spod szyldu Racing Midship Sports Car dotarł do granic nowych technologii. Piąta, prototypowa maszyna z serii RM zapomina o silnikach spalinowych i przechodzi w całości na napęd elektryczny. Oto RM20e, zwiastun przyszłych, sportowych modeli koreańskiej marki i zmian nadciągających nad tory wyścigowe.
Vantage to najważniejszy model w palecie Aston Martina, jeśli chodzi o samochody wyścigowe. Brytyjskie coupe od kilku lat walczy o najwyższe pozycje w kategoriach GT4, GT3 oraz GTE, przez jeden sezon mogliśmy oglądać je nawet w serii DTM, a w trakcie przygotowania jest również markowy puchar. Ostatnio do tego grona dołączył też Vantage GT8R.
Radical Cars, brytyjski producent filigranowych samochodów torowych, przygotował nowy model z serii SR, którą otwiera aktualnie spyder SR1 drugiej generacji o mocy blisko 185 koni mechanicznych. Najnowszym członkiem rodziny jest SR10, maszyna mogąca pochwalić się turbodoładowaniem, nową skrzynią biegów i prawie dwa i pół razy większą mocą.
Po ponad 35 latach kariery M3 na rynek wkracza zupełnie nowa generacja, która stawia pierwsze kroki jednocześnie w kilku różnych kierunkach. Nowy model to niespotykane to tej pory konfiguracje układu napędowego, niespotykane do tej pory wersje nadwoziowe i stylistycznie odcięcie się od pospolitych "Trójek", do których odział BMW M się nie zbliżał.
Rosyjskie grand prix organizowane w ramach mistrzostw świata Formuły 1 zostało w swojej krótkiej historii zdominowane przez jedną markę. Od pierwszego wyścigu w sezonie 2014 począwszy niemiecka marka wygrywała tu za każdym razem, z trzema różnymi kierowcami. W miniony weekend Formuła 1 zagościła w Rosji ponownie. Czy i tym razem rządził Mercedes?
Ares Design, zakład założony i prowadzony od kilku lat przez byłego szefa Lotusa, zapowiada najbardziej ambitny projekt w swojej bardzo krótkiej historii. Jest nim super coupe skrywające się pod oznaczeniem S1, pierwszy tego typu samochód marki, który zaprojektowano praktycznie od zera jako odpowiedź na potrzeby najbardziej wymagających klientów.
Zakłady Ferrari opuściła kolejna wyjątkowa maszyna, która zawdzięcza swoje istnienie talentowi stylistów oraz rzemieślników z Maranello, a także... kaprysom bliżej nieokreślonego kolekcjonera, który był gotowy na pozbycie się kilku milionów euro. Jest nią zbudowana tylko w jednym egzemplarzu berlinetta Omologata.
Zespół ByKolles Racing potwierdził swoje zainteresowanie zupełnie nową grupą samochodów wyścigowych klasy Le Mans Hypercar i ogłosił plany, które sięgają znacznie dalej. Obok samochodu torowego, który miałby startować w serii World Endurance Championship, zapowiedziano, że na świat przyjdzie również przeszło 1000-konna wersja drogowa.