Najmłodsze dziecko Gordona Murray'a, super sportowe coupe T.50, zapowiadane jako najlepiej prowadzący się i dostarczający najlepsze wrażenia samochód w swoim segmencie, doczeka się wersji przeznaczonej wyłącznie na tory wyścigowe. Maszyna, która w wersji drogowej zadziwia aerodynamiką i stosunkiem mocy do masy, mogłaby wpisać się do nowej klasy GT1.
Bez żadnego ostrzeżenia i zapowiedzi na konkurs elegancji na pałac Hampton Court pod Londynem przybył zupełnie nowy, wyjątkowy samochód produkcji Aston Martina. To coupe Victor, najmocniejsza maszyna w historii brytyjskiej marki z prawem do wyjazdu na publiczne drogi, której nie będzie można kupić. Model powstał tylko w jednym egzemplarzu.
Wędrówka Formuły 1 po Europie dotarła do Włoch, ojczyzny Ferrari, gdzie zatrzyma się na dwa wyścigi z rzędu, ósmy i dziewiąty odcinek mistrzostw świata z zaplanowanych siedemnastu. Pierwszym z nich było wczorajsze Grand Prix Włoch na słynnej Monzie, najszybszym torze w kalendarzu, na którym średnia prędkość pojedynczego okrążenia może przekroczyć 260 km/h.
Tajemnica zamaskowanego, wypatrzonego w sierpniu Volvo P1800, które niektórzy podejrzewali o przejście na elektryczny układ napędowy, została rozwiązana. Szwedzki klasy z lat sześćdziesiątych, który zasłynął m.in. udziałem w telewizyjnej serii "Święty", został poddany operacji obszernej modernizacji w Cyan Racing. I nadal karmi się benzyną.
Daimler pokazał swój zupełnie nowy okręt flagowy, limuzynę klasy S spod znaku Mercedes-Benza, która od lat wyznacza kierunek rozwoju dla wszystkich modeli marki i definiuje na nowo pojęcie luksusu pod każdym możliwym względem, od warstwy technologicznej, poprzez stylistykę, po wyposażenie obejmujące dodatki, których pozornie nikomu nie brakowało.
Najstarszy model w ofercie Rolls-Royce'a doczekał się momentu, w którym z czystym sumieniem może ustąpić miejsca zupełnie nowemu pokoleniu. Po kilkunastu latach pełnej sukcesów kariery ze sceny schodzi Ghost pierwszej generacji, najmniejszy i najtańszy samochód brytyjskiej marki, która jest synonimem luksusu już od ponad stu dziesięciu lat.
Po raz czternasty z rzędu i po raz pięćdziesiąty drugi w ogóle mistrzostwa świata Formuły 1 zadomowiły się na torze Spa-Francorchamps w Belgii, mierzącym w aktualnym formacie prawie dokładnie siedem kilometrów długości. W dwóch minionych sezonach triumfował tu zespół Ferrari, którego tegoroczna forma pozostawia wiele do życzenia.
Porsche zaprezentowało zmodernizowaną Panamerę drugiej generacji. Model, który w znanej do tej pory formie pojawił się na świecie w połowie 2016 roku, będzie mógł pochwalić się między innymi nowym wariantem z hybrydowym układem napędowym oraz... nowym rekordem przejazdu północnej pętli Nürburgringu, słynnego Nordschleife.
Do mocnego wejścia na rynek samochodowy szykuje się kolejna marka rodem z Kalifornii, przedstawiająca się jako centrum nowych technologii: Hyperion. Z czym do ludzi? Auta o napędzie elektrycznym i rodzinnym lub użytkowym charakterze nie ma co oczekiwać. Firma debiutuje z wizją super sportowego coupe XP-1 napędzanego wodorem.
Hellcat, piekielna, widlasta ósemka z katalogu koncernu Fiat Chrysler Automobiles, zatacza coraz większe kręgi i wkracza do segmentów, w których można śmiało uznać ją za sensację. Motor kilka lat temu zadomowił się w modelach Challenger, Charger i Grand Cherokee, w lipcu dotarł do rodzinnego Durango, a teraz wcisnął się pod maskę... pick-up'a marki Ram.