Mercedes-AMG F1 W12 E Performance - Właściwe cele

Dziś przed południem swoją nową maszynę Formuły 1 zaprezentował zespół firmowany przez markę Mercedes-AMG, różnego rodzaju oddziały wewnątrz imperium Daimlera, koncern naftowy Petronas i grupę chemiczną Ineos. Pojazd noszący oznaczenie F1 W12 E Performance to bolid, na który spada ciężar obrony tytułów mistrzowskich wśród kierowców i konstruktorów.
Volkswagen Golf GTI Clubsport 45 - Raz na pięć lat

Sportowe odmiany Golfa nie przestają się dwoić i troić, a pierwszy GTI w tym roku będzie obchodził swoje czterdzieste piąte urodziny. Dzisiejsze maszyny z oryginałem, ważącym tylko około 810 kilogramów i dysponującym mocą 110 koni mechanicznych, mają niewiele wspólnego, ale lubią sobie przypominać o przodku przy każdej możliwej okazji.
Cupra Formentor VZ5 - Szybka specyfikacja

Marka Cupra, wydzielona ze struktur Seata z myślą o najbardziej sportowych i najmocniejszych samochodach hiszpańskiego koncernu, świętuje w tym roku swoje trzecie urodziny. W ramach urodzinowej imprezy pokazano nową wersję modelu Formentor, która dzięki powiązaniom rodzinnym wewnątrz grupy Volkswagena zbliża się do 400 koni mechanicznych.
SCG 007 LMH - Pierwsze jazdy

Na pierwsze testy na włoskim torze Vallelunga wyjechał wczoraj zupełnie nowy, wyścigowy samochód zespołu Scuderia Cameron Glickenhaus, który do tej pory znany był z aut na poziomie klasy GT3. Model o oznaczeniu 007 jest drugą maszyną, którą zobaczymy w klasie Le Mans Hypercar w długodystansowych mistrzostwach świata, wliczając 24-godzinne Le Mans.
GMA T.50s Niki Lauda - Specjalność zakładu

Lada dzień zakłady Gordon Murray Automotive o własnych siłach opuści pierwszy prototyp modelu T.50, wymykającego się schematom coupe o masie niespełna jednej tony, z wolnossącym V12 kręcącym się do kilkunastu tysięcy obrotów na minutę i wielkim wentylatorem z tyłu. W tym tygodniu po raz pierwszy zobaczyliśmy wersję drogową. Oto T.50s Niki Lauda.
Ferrari Le Mans Hypercar - Pół wieku później

Poznaliśmy kolejną, wielką markę, która dołączy do wyścigowych, długodystansowych mistrzostw świata z zupełnie nowym samochodem klasy Le Mans Hypercar. To Ferrari, które ostatni raz ścigało się na tym poziomie prawie pół wieku temu. Prace nad włoską maszyną, która będzie walczyć z Toyotą, SCG, Peugeotem, Porsche i Audi już trwają.
Lotus E-R9 - Pozwolenie na start

W tym roku grupę Lotusa czekają wielkie przemiany: zakończenie po ponad dwudziestu latach produkcji modeli serii Elise oraz Exige, premiera ich zupełnie nowego następcy oraz rozpoczęcie produkcji elektrycznego super coupe Evija o mocy dwóch tysięcy koni mechanicznych. A w międzyczasie marce marzą się kolejne rewolucje. Na przykład koncept E-R9.
Alfa Romeo C41 - Mocniejszy wizerunek

Związki między mistrzostwami świata Formuły 1 i Polską zacieśniają się: dziś po południu na scenie Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie miała miejsce uroczysta premiera nowego bolidu zespołu Alfy Romeo, którego sponsorem tytularnym drugi rok z rzędu jest grupa Orlen. Było to pierwsze tego typu wydarzenie w naszym kraju.
AlphaTauri AT02 - Akt drugi

Scuderia AlphaTauri to kolejny z dziesięciu zespołów Formuły 1, który pokazał swój najnowszy bolid na nadchodzący sezon mistrzostw świata. Sezon, który planowany jest na rekordową liczbę aż dwudziestu trzech wyścigów grand prix i sezon, który ma być ostatnim rokiem panowania maszyn w obecnej specyfikacji technicznej.
McLaren Artura - Nowe pokolenie

McLaren Automotive otwiera nowy rozdział swojej historii. Po ponad dziesięciu latach produkcji super samochodów z silnikami V8 oraz kilkoma eksperymentami z limitowanymi hybrydami wprowadza do swojej regularnej oferty zupełnie nową maszynę z silnikiem V6, który wspomagany jest przez jednostkę elektryczną. Oto McLaren Artura.



















