Po blisko dwunastu latach produkcji, kilku stale unowocześnianych seriach i sukcesach na torach wyścigowych całego świata dobiega końca kariera Aston Martina DB9. Następca jest już gotowy, ale przejęcie przez niego władzy nie dla wszystkich jest oczywiste. Do mających nieco odmienne zdanie należy brytyjskie Kahn Design.
Siódmego marca minęło dokładnie sto lat od zarejestrowania Bayerische Flugzeug-Werke, firmy produkującej silniki lotnicze, która kilka lat później zmieniła nazwę na Bayerische Motoren-Werke i rozszerzyła działalność między innymi o produkcję samochodów. Dziś BMW jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek na świecie.
Stężenie nowych modeli Radicala w przeliczeniu na tydzień kalendarzowego roku przybrało po raz kolejny stan pełnego nasycenia. Po styczniowych odsłonach nowych produktów na wystawie Autosport International oraz homologacji modelu RXC w grupie GT3, marka osiągnęła ten stan światową premierą na wystawie w Genewie. Poznajcie RXC Turbo 500R.
W związku z pojawieniem się w katalogu Mercedes-Benza pierwszego w historii kabrioletu klasy C do akcji przystąpił od razu oddział Mercedes-AMG. Efektem pracy zakładu, który skupia się na sportowych i usportowionych autach spod znaku trójramiennej gwiazdy, jest model C 43. To jeden z najtańszych sposobów na dołączenie do klubu AMG.
Zenvo Automotive z kilkoma prototypami super sportowego coupe o mocy przeszło 1100 koni mechanicznych i kilkoma wpadkami wizerunkowymi na koncie odgradza się od swojej przeszłości i prezentuje nowy model. Model, który na pierwszy rzut oka wygląda jak kolejna ewolucja znanego od ponad siedmiu lat coupe ST1. Nazwa również jest podobna: TS1.
Pod koniec stycznia ujawniono pierwsze punkty na drodze obchodów 90-lecia działalności specjalizującego się w nadwoziach samochodowych studia Touring Superleggera, w tym specjalną klasę podczas Windsor Castle Concours of Elegance oraz nadchodzące wydanie nowej książki. To także czas na premierę nowego auta: oto Disco Volante Spyder.
Studenci szkoły Franco Sbarro, który pod koniec lutego obchodził swoje siedemdziesiąte siódme urodziny, ukończyli kolejny projekt. Tak samo, jak w przypadku poprzednich prototypów z Ecole Espera Sbarro, mamy do czynienia z wozem czysto sportowym. Oto Haze, coupe z przeznaczeniem do poruszania się przede wszystkim po torach wyścigowych.
Fabryka Samochodów Osobowych zakończyła produkcję Poloneza wiosną 2002 roku po prawie ćwierć wieku budowy kilku generacji i wersji, które zmotoryzowały kilkaset tysięcy Polaków. Dziś FSO nie produkuje już samochodów, a pojawienie się kolejnego Poloneza pozostaje poza wszelką dyskusją. Nie przeszkadza to oddać się marzeniom o właśnie takim aucie...
Koenigsegg nie lubi hybryd w tradycyjnym rozumieniu tego określenia. Dlatego rok temu stworzył własną hybrydę, zupełnie inną od pozostałych, rewolucyjną Regerę. Po kolejnym roku prac nad samochodem tworzy się historia - auto jest gotowe do produkcji seryjnej, a jego osiągi wykraczają poza wszystko, co do tej pory wyjechało na publiczne drogi.
Gumpertowi Apollo minęło w ubiegłym roku dziesięć lat produkcji, które zakończyło bankructwo producenta i przejęcie go przez inwestorów z Chin. Marki Gumpert tym samym nie ma już na rynku. Jej miejsce zajęło Apollo Automobil, które pod wodzą Rolanda Gumperta będzie w dalszym ciągu robić swoje. Pierwszym modelem Apollo na rynku jest supercoupe o nazwie N.