Na kłopoty ze znalezieniem sobie towarzystwa Abart 500 nie może raczej narzekać. Ale z wyróżnieniem się w nim wobec stale mnożącej się konkurencji może być już nieco trudniej. Właśnie na tego typu dolegliwości przygotowano program pod tytułem Fuori Serie, który otwiera model o oznaczeniu 695.
Tuning modelu Murcielago osiągnął zupełnie nowy poziom absurdu. Mowa oczywiście o modyfikacjach w amerykańskim stylu, które kręcą się wokół jednej, a najlepiej dwóch turbosprężarek. Według mechaników i właścicieli włoskie V12 znoszą takie próby zaskakująco dobrze. Oto kolejna z nich.
Niemieckie DMC Exotic Car Tuning, które miało już kilka pomysłów na Aventadora, po miesiącach wytężonej pracy pokazało pierwszy, ukończony egzemplarz. Lamborghini w warsztacie tunera przeszło metamorfozę zarówno na zewnątrz, jak i pod karoserią. Zapomnijcie o seryjnym LP700-4, oto LP900-4!
DB9 przeżył już niejedno, ale tak naprawdę w ciągu 8 lat niewiele się zmieniał. Cztery lata temu przeszedł swój pierwszy facelift, wraz z którym przybyło mu 20 KM, a 2 lata temu drugi. Teraz przechodzi kolejny, który rewolucji również nie wprowadza, ale jest na tyle istotny, że inne modele marki tracą rację bytu.
Rozpoczęte ponad 4 lata temu prace nad następcą McLarena F1 dobiegają końca. Już za kilka dni w Paryżu stanie jego nieruchoma rzeźba, a w przyszłym roku pojawi się wersja seryjna. Jeden z najmocniejszych i najszybszych samochodów świata będzie nosił oznaczenie P1, od pole position - pierwszego pola startowego.
Pod koniec października przed wyścigową wersją Ferrari P4/5 stanie kolejna okazja do pobicia rekordu przejazdu jednego okrążenia północnej pętli Nürburgringu w kategorii aut z silnikiem z Maranello. Ale to nie wszystko: zespół stojący za maszyną już za 2 lata chce mieć gotowe nowe auto klasy LMP!
Volvo w dalszym ciągu nie wie co dokładnie zrobić z szalonymi modelami spod znaku Polestara, ale wnioski z ważenia wszelkich za i przeciw wykorzystuje na doskonalenie fabrycznych pakietów R-Design. Oto kolejny model przyprawiony właśnie w ten sposób: najnowsze wcielenie V40 podane na bardzo gorąco.
W styczniu tego roku Mini, należące do BMW, pokazało koncept nowego modelu segmentu zwanego przez siebie Sports Activity Coupe, w który wpisuje się także BMW X6. Niewielkich rozmiarów auto otrzymało imię Paceman i prężyło się z niecierpliwością ku susowi do salonów sprzedaży. Teraz może śmiało skakać.
Poszukiwania stylu, w którego kierunku podąży model mający wypełnić lukę powstałą po zakończeniu produkcji Lexusa SC 430, są coraz bliższe kresu. Już pod koniec tego miesiąca do marcowego konceptu LF-LC, który pokazano w Genewie dołączy koncept LF-CC, który będzie miał swoją premierę na wystawie w Paryżu.
Do zapewnienia sobie tytułu mistrzowskiego w pierwszym sezonie FIA World Endurance Championship zespołowi Audi wystarczyły tylko cztery z ośmiu wyścigów, ale walka o tytuł najlepszego kierowcy ciągle trwa. Wczoraj zespoły spotkały się w Sao Paulo na 4,3-kilometrowym torze znanym powszechnie jako Interlagos.