Mechanicy G-Power mają zawsze coś do dodania ponad to, co powiedziano już w oddziale M niemieckiego BMW. W ramach tej prostej zasady wzięto się po raz kolejny za jednego z najmocniejszych SUV'ów świata - 555-konne X6 M. Tuner z tym fantem mógł zrobić tylko jedno. Sprawić, że samochód będzie jeszcze mocniejszy.
Angielska seria długodystansowa Britcar, działająca od kilku lat oficjalnie pod skrzydłami Motor Sports Association, powiększy się w tym sezonie o mechanicznego zawodnika z japońskim rodowodem. Będzie nim niewielka Mazda MX-5, najpopularniejszy kabriolet świata. Auto stanie na przeciw takich mocarstw sportów motorowych, jak Aston Martin, Porsche, Lotus i BMW.
Mimo, iż produkcja Hondy NSX zakończyła się przeszło pięć lat temu model cieszy się w dalszym ciągu dużą popularnością, która objawia się czynnym udziałem w japońskich seriach wyścigowych, produkcją nowych pakietów modyfikacji, aktywną społecznością miłośników na całym globie i... przybywającymi co kilka miesięcy nowymi modelami. Jeden z tych ostatnich to tajemnicze Squalo Azzurro - "żarłacz błękitny".
Jaguar E-Type obchodzi w tym roku swoje 50 urodziny. Maszyna, która zadebiutowała oryginalnie na salonie w Genewie od pięciu dekad inspiruje z niesłabnącą siłą, stanowiąc często punkt odniesienia dla dzisiejszych konstrukcji. Nie brakuje też chcących wskrzesić legendę. Wśród nich jest pewien szwajcarski biznesmen, któremu zamarzył się E-Type XXI wieku.
Ercole Spada, spod którego ręki kilka lat temu wyszła kosmiczna Codatronca, pokaże już w przyszłym miesiącu nowy model. Maszyna będzie odkrytą wersją Codatronci, która z budowana jest na mechanizmach Corvette Z06. Jeśli nazwisko Włocha niewiele wam mówi przypominamy jego największe dzieła: Alfa Romeo SZ, TZ, TZ2, Lancia Fulvia Zagato Sport, Aston Martin DB4 i OSCA 1600 GTZ.
Odmłodzona klasa C ze stajni Mercedes-Benza jest już w komplecie. Po standardowych wersjach limuzyny, kombi i coupe oraz limuzynie i kombi przygotowanych przez oddział AMG do grona dołącza coupe z Affalterbach. W sprzedaży model pojawi się już latem, a jego żywot rozpocznie się tradycyjnie od limitowanej serii Edition 1.
Hybrydowy 918 Spyder, który zachwycał w ubiegłym roku w Genewie, otrzymał jakiś czas temu zielone światło na produkcję seryjną, a dziś Porsche rozpoczęło oficjalnie sprzedaż modelu. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż pierwsze egzemplarze opuszczą fabrykę dopiero za... 30 miesięcy. Czas oczekiwania ma umilić specjalna wersja 911.
Zupełnie nowy Peugeot 908 ma już za sobą pierwszy sprawdzian w prawdziwych warunkach bojowych. Był nim 12-godzinny wyścig na Sebring International Raceway na Florydzie, który miał miejsce w miniony weekend. Na starcie pierwszej eliminacji Intercontinental Le Mans Cup w tym roku pojawiło się również pożegnalnie Audi R15. Nowe R18, będące w trakcie strojenia, nie startowało.
Według narastających z każdym miesiącem doniesień coraz mniej czasu dzieli nas od pojawienia się nowego modelu Abartha, który nie będzie tylko ostro przyprawionym Fiatem, ale w miarę możliwości autorskim projektem marki. Okoliczności takie to oczywiście doskonała pożywka dla stylistów nie związanych z koncernem. Abarth 23 to dzieło jednego z nich.
Motoren Technik Mayer, jeden z najstarszych i najbardziej doświadczonych tunerów samochodów marki Audi, ani myśli o daniu chwili wytchnienia modelowi R8. Coupe, które w MTM przeszło już wiele, zostało poddane kolejnym modyfikacjom. Tym razem na warsztat zabrano wersję z silnikiem V10 na pokładzie, która przeszła dość drastyczne zmiany.