SR3, najpopularniejszy model w katalogu Radicala, przeszedł kolejną modernizację i przeobraził się w specyfikację XXR. Firma, która świętowała w tym roku swoje dwudzieste piąte urodziny, przy okazji modernizacji sięgnęła po kilka znaczących nowości i pierwszy raz skusiła się na wykorzystanie biopaliw.
Od stycznia przyszłego roku zakłady Morgan Motor Company zaczną opuszczać zmodernizowane modele z serii Super oraz Plus, wśród których znajdziemy trzy różne propozycje na trzech i czterech kołach. Jedną z nich będzie roadster Plus Six w stylu retro, który za kilka miesięcy wkroczy w czwarty rok swojej kariery.
Morgan porządkuje swoją ofertę i dzieli swój katalog na dwa osobne filary: Plus oraz Super. Pod tym drugim kryje się obecnie tylko mały roadster o trzech kołach, a pod pierwszym znajdziemy dwa pełnowymiarowe roadstery w stylu retro. Roadstery, które przeszły małą modernizację. Jednym z nich jest Plus Four.
Po przeszło ośmiu latach od bankructwa do żywych wraca Bertone, słynne, włoskie studio nadwoziowe. Zupełnie nowy rozdział w historii zasłużonej marki otwiera model super sportowego coupe o oznaczeniu GB110, który świętuje 110-lecie jej działalności i który ma rozwijać przeszło 1100 koni mechanicznych.
Najbliższe plany fabryki Bugatti w Molsheim zakładają przede wszystkim ukończenie produkcji limitowanego do 500 egzemplarzy modelu Chiron we wszystkich odmianach. Do zbudowania zostało jeszcze niespełna sto samochodów, z których wszystkie od dawna są zarezerwowane. To oznacza, że na niektóre projekty zabrakło miejsca. Jednym z nich jest Chiron Profilee.
W ubiegłym roku minęło dokładnie sto lat od nawiązania pierwszej współpracy między Alfą Romeo oraz specjalizującym się w karoseriach zakładem Zagato. Okrągła rocznica sprawiła, że dwie wielkie, włoskie marki spotkały się ponownie. Efektem połączenia okazało się jedyne w swoim rodzaju coupe o nazwie Giulia SWB.
Projekt zupełnie nowego samochodu wyścigowego klasy Le Mans Hypercar marki Isotta Fraschini nabiera coraz konkretniejszych kształtów. Rozpoczęto już budowę pierwszego egzemplarza, zdradzono jego pełną specyfikację i w dalszym ciągu planuje się jego debiut w World Endurance Championship już w przyszłym roku.
MX-5, mały roadster produkowany przez Mazdę, cieszy właścicieli we wszystkich zakątkach świata od przeszło dwudziestu lat. Obecnie w produkcji mamy jego czwartą generację, ale w dalszym ciągu nie brakuje takich, którzy za najlepsze uznają jego pierwsze wcielenie. Takie myślenie było punktem wyjścia dla speedstera marki Gorgona.
Speirling, eksperymentalny prototyp od McMurtry Automotive o napędzie elektrycznym i wentylatorze przysysającym go do podłoża, latem tego roku w Goodwood popisał się pobiciem 23-letniego rekordu, który padł pod kołami bolidu Formuły 1. Teraz na koncie niezwykłego auta wylądowały oszałamiające rekordy przyspieszeń.
Moda na restomody dociera do coraz młodszych modeli i coraz popularniejszych marek, na które nie trzeba będzie wykładać milionów. Jedną z najnowszych propozycji w takiej właśnie kategorii jest francuska ikona lat osiemdziesiątych, hot hatch 205 GTI od Peugeota, który przeszedł operację u Tolmana.