Strona, którą chciałeś/aś odwiedzić zmieniła adres lub odeszła w niebyt. Niestety nie potrafimy jej teraz zlokalizować, ale w zamian polecamy najnowsze wiadomości ze świata sportowych i luksusowych samochodów - poniżej - oraz zachęcamy do eksploracji naszego katalogu takowych pojazdów - przedsmak w prawej kolumnie.
AktualnościSkoda Favorit, której przedstawicieli nawet dzisiaj nie brakuje na polskich drogach i która swego czasu była montowana w Poznaniu, ma już prawie czterdzieści lat. Nie brakuje również takich, którzy popularną Favoritkę nazwaliby klasykiem. W tym kierunku idzie także Skoda, która konceptem zupełnie nowego malucha otwiera serię inspirowaną historycznymi modelami.
Od premiery coupe M2 drugiej generacji od BMW minęły już prawie trzy lata. Oznacza to, że najwyższa już pora na CS'a, który ostatni raz widziany był prawie sześć lat temu. I oto jest! Zupełnie nowe M2 CS zadziera kiecę i leci tam, gdzie nie dotarło jeszcze żadne inne auto oddziału BMW M w segmencie rozumianym jako kompaktowy.
Niemiecka Alpina pokazała w tym roku swój ostatni model, zamykający erę niezależności, w której ścisła współpraca z BMW zakończyła się całościowym przejęciem. Ale idea stojąca za marką nie umarła, a wręcz przeciwnie. Rodzina kierująca do tej pory Alpiną zainwestowała zgromadzone środki w nową przygodę i połączyła siły z włoskim studiem Zagato.
Czy nie możecie zdecydować się między wolnossącymi V12 od Ferrari lub GMA, V12 w hybrydzie od Lamborghini oraz podwójnie turbodoładowanymi V12 od Aston Martina, Rolls-Royce'a lub Pagani? Oto śmiała alternatywa, skok w dal prosto w nieznane: poczwórnie turbodoładowane V12 w pierwszym modelu przygotowanym przez włoskie Giamaro Automobili.
Formuła 1 dotarła nad Morze Śródziemne oraz bajkowe Lazurowe Wybrzeże. A to oznacza tylko jedno: wyścig grand prix w księstwie Monako na ulicach Monte Carlo! W poprzednich dziesięciu edycjach wygrywało tu siedmiu różnych kierowców w bolidach trzech różnych marek: Mercedes-AMG, Red Bull oraz Ferrari. W tym roku chciał dołączyć do nich McLaren. Czy to się udało?
BMW nie jest pierwszą marką, która przychodzi na myśl o limitowanych, projektach specjalnych, do których w kolejce ustawiają się kolekcjonerzy z całego świata. Ale pracuje bardzo mocno nad zwiększeniem swojego znaczenia: w ubiegłym roku do produkcji wszedł limitowany roadster Skytop, a teraz do pary z nim wchodzi shooting brake Speedtop.
Po prawie dwóch latach od opuszczenia długodystansowych mistrzostw świata przez Glickenhausa i model 007 klasy Hypercar doczekaliśmy się drogowej wersji maszyny, która w 2022 roku stanęła na podium 24-godzinnego Le Mans. Supercoupe 007S zadebiutowało w tym tygodniu przy okazji konkursu elegancji we włoskim Villa d'Este nad jeziorem Como.
Czy szukacie wolnossącego V8 w luksusowej limuzynie o sportowym zacięciu? Nic z tego. W segmencie rządzą turbosprężarki, a jedynym modelem pasującym do takich wymagań jest Lexus IS, którego od kilku już lat nie ma w Europie. Jego kariera w innych częściach świata również dobiega końca: oto limitowany IS 500 Ultimate Edition.
Opel Mokka drugiej generacji, który jesienią ubiegłego roku przeszedł stosunkowo skromny facelifting, znalazł dla siebie nowe zajęcie. Jakie? To starty w rajdach samochodowych! I to od razu w zupełnie nowej klasie: jako pierwszy przedstawiciel elektrycznej kategorii eRally5 debiutuje Mokka GSE Rally, po której można spodziewać się również seryjnego GSE.
Mała, zwinna Panda, która od dekad cieszy prostymi rozwiązani, niskimi kosztami użytkowania i możliwością wyboru napędu obu osi, przeobraziła się w ubiegłym roku w zupełnie nową Grande Pandę. To auto wyraźnie większe, bardziej stylowe i nastawione na napęd hybrydowy lub elektryczny, w którym moc ląduje wyłącznie na przednich kołach. Wariantu 4x4 jeszcze nie ma.