Porsche 911 Carrera Cabriolet - Plan na wiosnę
Do zupełnie nowej generacji 911, która w nadwoziu coupe debiutowała we wrześniu tego roku, dołącza właśnie kabriolet. Najnowszy produkt Porsche charakteryzuje się innowacyjną konstrukcją dachu i szerokim zastosowaniem lekkich materiałów, które pod względem masy własnej pozwalają mu zostawić przodków daleko w tyle.
Otwarte 911 serii 991 debiutuje od razu w specyfikacji Carrera i Carrera S. Pierwsza wersja korzysta z 3,6-litrowego boxera o mocy 350 KM, druga z jednostki o pojemności 3,8 litrów i mocy 400 KM. Oba modele w standardzie dysponują ręczną skrzynią biegów o siedmiu przełożeniach, a za dopłatą dostępne są z przekładnią o dźwięcznej nazwie Porsche Doppelkupplungsgetriebe (w skrócie PDK).
Kabriolet dzieli z coupe stalowo-aluminiowe panele nadwozia, a wraz z pojawieniem się zupełnie nowego, składanego, miękkiego dachu nie przybywa mu zbędnej nadwagi. Konstrukcja dachu zawdzięcza swoją lekkość między innymi ramie wykonanej ze stopów magnezu, a jej kształy starają się jak najwierniej naśladować krągłości coupe. Każdy kabriolet będzie wyposażony w układ Porsche Vehicle Tracking System, pozwalający na śledzenie samochodu o każdej porze i w każdym zakątku świata.
Porsche 911 Carrera Cabriolet i 911 Carrera S Cabriolet pojawią się oficjalnie w sprzedaży w marcu przyszłego roku. W Niemczech, wliczając podatek, słabsza wersja będzie kosztować 100,5 tysięcy euro, a mocniejsza prawie 115 tysięcy euro. W przeliczeniu na walutę ludu kraj nad Wisłą zamieszkującego to odpowiednio 445 i 510 tysięcy złotych.
Źródło/zdjęcia: Porsche Porsche 911 Carrera Cabriolet na forumPorsche 911 Carrera S Cabriolet na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum