![](https://autogen.pl/news/2015/mayrocket.jpg)
Brabus Maybach Rocket 900 Dłuższa podstawa
Najnowszy Maybach stoi już przed naszym pałacem. Oczywiście w wydaniu S 600, kipiącym mocą 530 koni mechanicznych, która pochodzi z podwójnie doładowanej, widlastej dwunastki. W środku wystarczy miejsca dla każdego, a odkrycie i wypróbowanie wszystkich gadżetów zajmie kilka lat. Powodów do niezadowolenia brak. I wtedy na horyzoncie pojawia się Brabus.
Maybach po wizycie u tunera z Battrop zamienia się w rakietę, którą napędza powiększona do 6,3 litrów jednostka V12 z nowymi turbosprężarkami, wydechem, wałem korbowym, tłokami, korbowodami, układem dolotowym, chłodzeniem i elektroniką, zalana olejem firmy Motul. Wszystkie operacje kończą się podniesieniem mocy silnika do 900 koni mechanicznych i momentu obrotowego aż do 1500 niutonometrów! Napęd przenoszony jest tylko na tylne koła poprzez przekładnię 7G-Tronic Plus.
![Brabus Maybach Rocket 900 Brabus Maybach Rocket 900](https://autogen.pl/news/2015/mayrocket1.jpg)
Ogromny Rocket 900 waży aż 2,8 tony, ale masa ta nie robi na 900 koniach większego wrażenia. Maybach od Brabusa potrzebuje zaledwie 3,7 sekund na rozpędzenie się do 100 km/h, a jego prędkość maksymalna przekracza 350 km/h! Średni apetyt na paliwo: niecałe 12 litrów na setkę. Na pewno! Tuner przygotował równolegle modyfikacje dla modelu S 500 z podwójnie doładowanym, 455-konnym silnikiem V8. W takim przypadku otrzymamy dodatkowe 85 koni mechanicznych i 120 niutonometrów.
![Brabus Maybach Rocket 900 Brabus Maybach Rocket 900](https://autogen.pl/news/2015/mayrocket2.jpg)
Brabus zbroi limuzynę Maybacha również przy pomocy 21-calowych felg serii Monoblock, pakietu nadwoziowego z nowymi zderzakami i ospoilerowaniem oraz obniżonego o 25 milimetrów, adaptacyjnego zawieszenia. Kabina na życzenie może zostać wyłożona nową tapicerką ze skóry lub Alcantary, a potrzeby kontaktu ze światem może realizować autorski system multimedialny iBusiness, oparty na urządzeniach Apple.
- Źródło/zdjęcia: Brabus
- Brabus Maybach Rocket 900 na forum
- Subskrybuj kanał RSS aktualności