Studenci szkoły Franco Sbarro, który pod koniec lutego obchodził swoje siedemdziesiąte siódme urodziny, ukończyli kolejny projekt. Tak samo, jak w przypadku poprzednich prototypów z Ecole Espera Sbarro, mamy do czynienia z wozem czysto sportowym. Oto Haze, coupe z przeznaczeniem do poruszania się przede wszystkim po torach wyścigowych.
Fabryka Samochodów Osobowych zakończyła produkcję Poloneza wiosną 2002 roku po prawie ćwierć wieku budowy kilku generacji i wersji, które zmotoryzowały kilkaset tysięcy Polaków. Dziś FSO nie produkuje już samochodów, a pojawienie się kolejnego Poloneza pozostaje poza wszelką dyskusją. Nie przeszkadza to oddać się marzeniom o właśnie takim aucie...
Koenigsegg nie lubi hybryd w tradycyjnym rozumieniu tego określenia. Dlatego rok temu stworzył własną hybrydę, zupełnie inną od pozostałych, rewolucyjną Regerę. Po kolejnym roku prac nad samochodem tworzy się historia - auto jest gotowe do produkcji seryjnej, a jego osiągi wykraczają poza wszystko, co do tej pory wyjechało na publiczne drogi.
Gumpertowi Apollo minęło w ubiegłym roku dziesięć lat produkcji, które zakończyło bankructwo producenta i przejęcie go przez inwestorów z Chin. Marki Gumpert tym samym nie ma już na rynku. Jej miejsce zajęło Apollo Automobil, które pod wodzą Rolanda Gumperta będzie w dalszym ciągu robić swoje. Pierwszym modelem Apollo na rynku jest supercoupe o nazwie N.
W tym roku mija dokładnie osiemdziesiąt lat od premiery modelu 4/4 ze stajni Morgana, który zadebiutował w 1936 roku na wystawie w Londynie. Samochód figuruje w ofercie marki nieprzerwanie od ośmiu dziesięcioleci, co czyni go pod tym względem niekwestionowanym rekordzistą. Okrągła rocznica to okazja do wypuszczenia specjalnej, limitowanej wersji roadstera.
W czasach, w których wyginięcie samochodów sportowych z ręcznymi skrzyniami biegów i wolnossącymi silnikami zdawało się coraz bliższe, kolejne silniki były odsyłane do pracy pod coraz większą presją turbosprężarek i coraz więcej kierowców wyręczała automatyka, Porsche staje w obronie starych wartości. Poznajcie limitowane 911 R.
Ewolucja siódmej generacji Corvette dotarła do punktu, w którym do wejścia na rynek gotowy jest model w wydaniu Grand Sport. To maszyna połączona ideologicznie ze sportem motorowym, dokonaniami placówki Corvette Racing oraz wyścigowym Corvette C7.R, którym wygrano w klasie GTE Pro ubiegłorocznym, 24-godzinnym wyścigu Le Mans.
W cieniu 770-konnego Centenario, który powstał z okazji setnej rocznicy urodzenia założyciela marki Lamborghini, na wystawie samochodowej w Genewie zadebiutował pierwszy, limitowany Huracan spoza regularnej oferty. Coupe o oznaczeniu LP610-4 Avio czerpie inspiracje z lotnictwa, z którego motywy przemycane są do każdego samochodu firmy.
124 Spider, pokazany w listopadzie ubiegłego roku bliźniak Mazdy MX-5, doczekał się kolejnej wersji pod trzecią marką. Na trwającej do 13 marca wystawie w Genewie zadebiutował model przygotowany przez zakłady Officine Abarth z Mirafiori, który adresowany jest do najmłodszych kierowców, ceniących sobie jeszcze dynamiczniejszą jazdę.
Po latach wahania i podchodów z obiecującymi wiele konceptami Audi zdecydowało się na wciągnięcie do sportowej linii modelowej S swojego największego SUV'a, prawie 5,1-metrowego Q7. Samochód o oznaczeniu SQ7 będzie zasilany wysokoprężnym silnikiem z nowymi technologiami, które dotychczas pojawiały się jedynie w prototypach.