Ferrari F1 Concept - Pochłaniacz uwagi

Dzisiaj w Hiszpanii na prawie 4,7-kilometrowej pętli przemianowanej w tym roku na Circuit de Barcelona-Catalunya kończy się druga seria 4-dniowych testów przed rozpoczęciem kolejnego sezonu Formuły 1. W czołówce treningów regularnie pojawiają się bolidy Ferrari, ale Włosi mają też inne zajęcia. W wolnym czasie marzy im się... upiększenie Formuły 1.
Maserati LaMaserati - Niepodjęty depozyt

Maserati, połączone nie tak dawno temu bezpośrednio z Ferrari, na produkcji supercoupe Enzo w sąsiedniej stajni w Maranello zyskało bardzo wiele. Technologiczny bliźniak 660-konnego Ferrari w postaci modelu MC12 pojawił się nie tylko w drogowej specyfikacji, ale również jako maszyna wyścigowa, która na kilka sezonów zdominowała kategorię GT1. Czy historia się powtórzy?
Mercedes-Benz G 500 4x4² - Działania na potęgach

Jeśli ktoś dopiero teraz zaczął zastanawiać się nad zamówieniem trzyosiowego G 63 AMG 6x6 - jest już za późno. Mercedes-Benz kończy produkcję pokazanego dokładnie dwa lata temu, 544-konnego potwora na liczbie ponad 100 egzemplarzy. Ale to, co zaczął da początek nowemu modelowi. Oto bliska produkcji seryjnej terenówka G 500 w podniesionej do kwadratu wersji 4x4.
HSV Senator SV - Rzadko spotykany

Australijskie Holden Special Vehicles przedstawiło swoim krajanom kolejny model z dwiema parami drzwi, w którego posiadanie będzie mogła wejść tylko garstka mieszkańców kontynentu. Tym razem wzięto się za sedana Senator, który bazuje na Holdenie Commodore, który z kolei wywodzi się bezpośrednio z amerykańskiego, rozwijającego 421 koni mechanicznych Chevroleta SS.
McLaren P1 GTR - Transfer osobowości

Dokładnie sześć miesięcy po premierze studium stylistycznego McLaren ujawnia torowy model P1 GTR w formacie gotowym do produkcji na indywidualne zamówienia. Zweryfikowane podczas testów na całym globie założenia sprzed pół roku okazały się na tyle trafione, że największą zmianą w pierwszym egzemplarzu jest... jego malowanie.
Aston Martin Vantage GT3 - Zderzenie światów

Aston Martin przekształca swój wizerunek i zaciera granice między modelami oferowanymi dla użytkowników zwykłych dróg, a torowymi maszynami, odnoszącymi od lat ogromne sukcesy w wyścigach klas GT. Kierunek na nowe postrzeganie angielskiej marki obiera coupe Vantage GT3, któremu towarzyszyć będzie tajemniczy, ekstremalny model o nazwie Vulcan.
Lotus Evora 400 - Rosnące wymagania

Lotus, którego zakłady opuszcza obecnie około 45 samochodów tygodniowo, kładzie kolejny kamień milowy swojej historii. Ale wielkiej rewolucji ani pierwszego w tym stuleciu Esprita nie należy się spodziewać. Kamieniem milowym zostaje zupełnie nowa, druga generacja coupe Evora, która stanie się trzonem oferty marki na najbliższe lata.
Bentley Continental GT - Dookoła świata

Continental GT, dzięki któremu wyniki sprzedaży Bentley'a idą co roku w górę, przejdzie w tym roku szereg zabiegów, poprawiających jego atrakcyjność, kondycję i użyteczność w każdej wersji silnikowej. Angielski grand tourer w najnowszym wydaniu zostanie pokazany już w marcu na wystawie w Genewie, a do salonów sprzedaży trafi latem.
Mercedes-Benz SL - Mille Miglia 417

W roku 1955 roku model 300 SLR prowadzony przez duet Moss i Jenkinson zapewnił Mercedes-Benzowi zwycięstwo w prestiżowym wyścigu Mille Miglia, a maszyna z numerem 722 zapisała się na stałe w historii motoryzacji. Za nim pędziło kilka sztuk drogowych 300 SL w prywatnych rękach. Dziś producent przypomina o tej najważniejszej, egzemplarzu z numerem startowym 417.
Hyundai Veloster - Rally Edition

Asymetryczny Veloster przy okazji rozpoczynającego się w tym tygodniu salonu samochodowego w Chicago przechodzi szereg zabiegów odmładzających, wpływających na jego wygląd, wyposażenie oraz osiągi. Hyundai powiększa jednocześnie ofertę o limitowaną serię Rally, która wywodzi się z najmocniejszego, przeszło 200-konnego wariantu Turbo R-Spec.



















