Francuskie Onroak Automotive przygotowało pierwszy w swojej historii samochód wyścigowy, który powstał w całości wewnątrz firmy. W ostatnich latach zespół zajmował się między innymi prototypem klasy LMP2, który startował pod marką Morgan. W tym roku dołączy do niego maszyna marki Ligier, która kilka dni temu pokonała pierwsze kilometry.
Nikt nie jest pewny jak do tego doszło, ale w wielkiej rodzinie Volkswagena mamy obecnie rasowego hot-hatcha, któremu do zawstydzenia Golfa GTI nie brakuje praktycznie niczego. Golf R oczywiście wyrównuje rachunek, ale fakty mówią same za siebie: Leon Cupra jest mocniejszy od GTI i objeżdża Nordschleife z rekordowym czasem.
Tajemnicze Q50 Eau Rouge, które Infiniti pokazało nam w połowie stycznia, w dalszym ciągu podgrzewa atmosferę oczekiwania na limuzynę marki o sportowym zacięciu. W styczniu na wystawie w Detroit wystarczył do tego sam wygląd i obietnice mocy ponad 500 KM. W tym miesiącu z okazji wystawy w Genewie ujawniono cały pakiet.
Najmniejszy Rolls-Royce ma już pięć lat, co oznacza, że najwyższa pora na poważniejsze zmiany, a nie tylko wydłużanie listy wyposażenia dodatkowego i kreowanie limitowanych serii, o których posiadanie ubiegają się najbogatsi tego świata. Wszystkie nowości wchodzą w tym miesiącu w życie pod postacią Ghosta drugiej serii.
Auta marek Audi i BMW były najskuteczniejszymi maszynami w ubiegłorocznym sezonie Deutsche Tourenwagen Masters. Firmy podzieliły się tytułami mistrzowskimi, nie wygrały tylko dwóch z 10 wyścigów, a Audi przypadły wyróżnienia wśród zespołów i kierowców. W tym roku drużyna spod znaku czterech pierścieni wystawi nowe RS5 DTM.
Seryjne TT oraz TTS to nie jedynie nowości Audi w tym miesiącu, związane z najmniejszym, sportowym modelem w ofercie marki. Obok aut, które w najbliższym czasie zobaczymy na zwykłych drogach firma przygotowała również koncept TT Quattro Sport. Projekt pokazuje co można zrobić z TT, jeśli zniesiemy większość granic.
W ubiegłym roku BMW broniło w serii Deutsche Tourenwagen Masters tytułów mistrzowskich wśród producentów, zespołów i kierowców. Sztuka ta udała się tylko w pierwszym przypadku, a samochody marki z Monachium wygrały w pięciu z dziesięciu wyścigów. W tym roku tory po dwóch latach opuści M3 DTM, którego miejsce zajmie M4 DTM.
Ermini Automobili Italia to kolejna, włoska firma, produkująca sportowe samochody, która wraca w tej dekadzie do żywych. Zakład, który kilka ostatnich lat spędził na torach wyścigowych, przymierza się do wznowienia produkcji pojazdów drogowych. Jego przyszłość zwiastuje prototypowa barchetta o nazwie Seiottosei, czyli 686.
Nowy McLaren 650S, czyli po raz kolejny podrasowany MP4-12C z przodem przejętym od P1 i innymi zmianami nie tylko stylistycznymi, jest już hitem. Aby nadążyć za zamówieniami Brytyjczycy muszą na czas jakiś oddać na jego potrzeby linię produkcyjną 12C, a sytuację pogłębił fakt równoległej premiery coupe i Spidera.
Morgan Motor Company, jeden z najstarszych producentów samochodów na świecie, który pozostaje w prywatnych rękach, poprawia w tym roku jakość swoich produktów, oferuje dłuższą gwarancję i w przypadku każdego modelu spełnia normy Euro 6. Na drodze do doskonałości pojawił się w tym miesiącu także odmłodzony roadster Plus 4.