Porsche Cayman GT4 - Nauki mistrza

Porsche chwali się, że czterech na pięciu właścicieli sportowych modeli marki zabiera je regularnie na tory wyścigowe. Ale pojęcie "sportowe" należy tu bardzo zawęzić: to przede wszystkim 911 GT3, a ze starszych 911 GT1 i Carrera GT. Od dzisiaj w gronie tym znajdziemy w końcu również Caymana, który dotychczas trzymany był tuż za bazowym 911. Oto nowy Cayman GT4!
Lotus E23 Hybrid - Rosnący potencjał

W gronie liczącym w sumie osiem zespołów, gotowych na pierwsze w tym sezonie, oficjalne sesje testowe Formuły 1 na torze Jerez w Hiszpanii, znalazł się w tym tygodniu Lotus. Po bardzo słabym roku 2014 w szeregach zespołu zaszły poważne zmiany, łącznie z rozstaniem się z Renaultem, który od kilku lat był dostawcą układów napędowych dla drużyny z Enstone.
Ferrari 488 GTB - Wrażliwe na bodźce

Pięcio lub dziesięcioletni cykl życia większości z współczesnych modeli Ferrari oznacza, że 458 Italia ma już dawno za sobą młodość i czeka ją gruntowna przebudowa. Całe przeobrażenie ma miejsce w tym roku. Maszyna zmienia nazwę na 488 GTB, pozbywa się wolnossącego silnika na rzecz jednostki turbodoładowanej i odwiedza na dłużej placówkę Ferrari Styling Centre.
Nissan GT-R LM Nismo - Gablota osobliwości

Nissan ucina wszelkie spekulacje i sensacyjne doniesienia krążące na temat jego ponownego przystąpienia do walki o główną wygraną w 24-godzinnym wyścigu Le Mans i powrotu do długodystansowych mistrzostw świata. Dzisiejsza premiera prototypu GT-R LM Nismo rozwiała wszystkie wątpliwości. Japończycy rzeczywiście są z zupełnie innej planety!
Red Bull RB11 - Na tropie bestii

Z końcem sezonu 2014 zespół Red Bull Racing rozstał się z 4-krotnym mistrzem świata, który po dziewiętnastu eliminacjach mistrzostw świata Formuły 1 zajął dopiero piąte miejsce w tabeli kierowców i nie wygrał ani jednego wyścigu. Nową rzeczywistość formacja wita zamaskowanym bolidem RB11, który obok bolidów konkurencji odsłonięto na Circuito de Jerez.
Williams FW37 - Kurs wspinaczki

Sir Frankowi Williamsowi nie brakowało w ubiegłym roku powodów do zadowolenia. Jego kierowcy stawali na podium w dziewięciu wyścigach Formuły 1 i sięgnęli po jedno pole position, a na koniec sezonu ekipa z Grove znalazła się na trzecim miejscu wśród konstruktorów, awansując aż z dziewiątego. Po tak mocnym sezonie oczekiwania na ten rok są jeszcze większe.
Toro Rosso STR10 - Świeży narybek

Rok 2015 będzie dziesiątym rokiem obecności w Formule 1 ekipy Scuderia Toro Rosso, który działa w miejscowości Faenza we Włoszech i jako wylęgarnia talentów zasila regularnie szeregi Red Bulla. Rok ten zaczyna się od prezentacji nowego bolidu przy okazji testów na torze Jerez, który poprowadzi kontrowersyjny, najmłodszy duet w całej stawce i historii Formuły 1.
Lexus LF-LC GT - Vision Gran Turismo

Lexus LF-LC, który jako koncept zadebiutował dokładnie dwa lata temu, przeszedł kolejną transformację. Tym razem chodzi o obecność maszyny w wirtualnym świecie gry Gran Turismo 6, do którego sukcesywnie dołączają wyjątkowe projekty innych marek z całego świata. Japońska firma na potrzeby komputerowej rozrywki przygotowała wizję wyścigowego LF-LC.
Ferrari SF15-T - Stanowcze stanowisko

Ferrari ujawniło swój sześćdziesiąty pierwszy samochód zbudowany specjalnie z myślą o startach w Formule 1. To drugi bolid włoskiej marki we współczesnej erze turbo, którą przywitano modelem o oznaczeniu F14-T. Tegoroczny bolid SF15-T to nie tylko lekcje odrobione w najdrobniejszym szczególe, ale także nowe nadzieje na oczekiwany od dawna powrót Ferrari na szczyt.
Sauber C34 - Krajobraz po porażce

Miniony rok był dla Saubera najgorszym okresem w historii startów marki w wyścigach Formuły 1, w której jeszcze w 2012 roku gościła kilkukrotnie na podium. Ekipa ze Szwajcarii po raz pierwszy nie zdobyła ani jednego punktu, a jej kierowców było stać tylko na jedenaste miejsca, zdobyte jedynie w dwóch wyścigach. Dlatego też w tym roku wszystko się zmienia.



















