Bracia Wiesmann, którzy od końca lat osiemdziesiątych do wiosny 2014 roku działali pod własnym nazwiskiem jako producent samochodów sportowych bazujących na technologiach BMW, wracają do gry z nową marką. Ich nowe przedsięwzięcie nosi nazwę Boldmen. Pierwszym modelem nowej marki jest roadster o oznaczeniu CR4.
Audi po wprowadzeniu do seryjnej produkcji kilku elektrycznych crossoverów oraz sportowej limuzyny z rodziny E-Tron poszukuje kierunku, w którym pójdzie motoryzacja przyszłości w znacznie wyższych sferach. Oto koncept Skysphere, wizja luksusowego grand tourera o otwartym nadwoziu dla dwóch osób oraz... zmiennych kształtach.
Najbliższą przyszłość Lotusa narysowały dwa zupełnie nowe modele z dwóch różnych krańców segmentu aut sportowych: elektryczna Evija o odurzającej mocy dwóch tysiąca koni mechanicznych oraz mała Emira z wyborem silników spalinowych. Dla najbardziej wybrednych znajdzie się również coś jeszcze innego: oto reinkarnacja wyścigowego Type 62.
Niekończąca się historia modelu Zonda pokazała, że ambicje włoskiego Pagani Automobili i jego klientów są właściwie nie do wyczerpania. Kolejne egzemplarze Zondy, która pojawiła się w 1999 roku, są nieustannie modernizowane, a jej śladami podąża teraz Huayra, którą wylansowano w 2011 roku. Najnowsza propozycja to Huayra BC z pakietem Tempesta.
Porsche nie pozwala nam zapomnieć o oddziale Manthey ani na chwilę. A wszystko z okazji 25-lecia jego działalności: od prywatnego zespołu wyścigowego, poprzez oficjalnego partnera Porsche oraz modyfikacje aut torowych i wyścigowych po wciągnięcie zakładu pod własne skrzydła. Oto najnowsza produkcja z tej okazji: 911 GT2 RS Clubsport 25.
Brytyjski Morgan nie należy do marek, które kojarzone są z samochodami terenowymi. Do takowych firmie, która słynie ze sportowych coupe i roadsterów w formacie retro, jest bardzo daleko. A w każdym razie tak było przez całe dziesięciolecia: oto zupełnie nowy Plus Four CX-T, Morgan jakiego do tej pory jeszcze nie było.
Po powolnym i niepewnym początku puchar GT2 European Series nabiera coraz większego rozpędu. Nowa seria wyścigowa, która wystartowała w tym roku, przyciągnęła już zespoły z maszynami produkcji Audi, KTM'a, Lamborghini oraz Porsche. I na tym z pewnością nie koniec. Swój udział w mistrzostwach zapowiedziała firma Brabham Automotive.
Na ujawnionym niedawno 695 Esseesse letnie nowości od Abartha się nie kończą. Włoska marka, która aktualnie utożsamiana jest ze sportowymi odmianami najmniejszych Fiatów, przygotowała dla swoich miłośników ofertę związaną bezpośrednio ze sportami samochodowymi. Mowa o nowej specyfikacji popularnej "Pięćsetki", która nosi oznaczenie F595.
Formuła 1 kontynuuje letni rozkład jazdy. Jedenastym przystankiem tego roku był wczorajszy wyścig na terenie Węgier, po którym nastąpi trwająca kilka tygodni przerwa wakacyjna. Mistrzostwa świata wjechały na Hungaroring po raz trzydziesty szósty w swojej historii. Przez poprzednie trzy sezony zwyciężał tu aktualny mistrz świata, Lewis Hamilton.
Już w nadchodzący weekend kierowcy samochodów Audi klasy GT3 ruszą po raz kolejny do walki o wygraną w 24-godzinnym wyścigu na Spa-Francorchamps, w którego historii Audi zwyciężyło cztery razy. Na miejscu wszyscy mogą zobaczyć również to, na co będą mogli przesiąść się w przyszłorocznym sezonie: to zmodernizowane coupe R8 LMS Evo II.