Apollo G2J - Czysta karta

Marka Apollo, która wyrosła kilka lat temu na zgliszczach Gumperta, znana była do tej pory głównie z super sportowych, limitowanych potworów z wolnossącymi V12 na pokładzie. To wizerunek, który wkrótce może się zmienić. Firma pochwaliła się właśnie pierwszym prototypem małego coupe o napędzie elektrycznym.
Grand Prix Japonii - Super Max

Formuła 1 kontynuuje wycieczkę po Azji i miejscach, które musiała omijać przez poprzednie dwa sezony. W minionym tygodniu odwiedziła Japonię i tor Suzuka, na którym mistrzostwa świata gościły ostatni raz w połowie października 2019 roku. Niedzielny wyścig był osiemnastą z dwudziestu dwóch rund w aktualnym sezonie.
Opel Astra GSe - Witajcie zakręty

Samochody o sportowym zacięciu nie są tym, co kojarzy się w pierwszej kolejności z marką Opel. Ani w drugiej. Ale to może się wkrótce zmienić. Niemieckie przedsiębiorstwo, które od pięciu lat należy do grupy PSA, a obecnie Stellantis, zamierza zmienić swój wizerunek. Zmiany zaczyna od modelu Astra w wersji GSe.
Citroen Oli - Pionowo i poziomo

W ubiegłym tygodniu Citroen zaprezentował swoje zaktualizowane logo, które wzorowane jest na projekcie sprzed ponad stu lat, dokładniej: z 1919 roku. Pierwsze, seryjne modele marki mają zaadoptować je w przyszłym roku. Drogę już teraz przeciera im futurystyczny koncept o nazwie Oli, którego wpływy mają być znacznie większe.
Alpine A110 R - Radykalna opcja

Małe coupe A110 od Alpine, które od chwili narodzin zachwyca lekkością i zwinnością, przeszło pod koniec ubiegłego roku gruntowną modernizację, a w tym roku pojawiło się w kilku specjalnych edycjach oraz jako prototyp o napędzie elektrycznym. Teraz francuska maszyna wchodzi na kolejny poziom: oto A110 R.
Audi R8 V10 GT RWD - Wejście w nadsterowność

Kariera drogowego Audi R8, które znamy od kilkunastu lat zbliża się nieubłaganie do końca. Sportowe coupe, którego pierwsza generacja zadebiutowała w 2006 roku, oferowane jest od ponad siedmiu lat w drugim wcieleniu, które od samego początku stawia wyłącznie na silnik V10. W najmocniejszym wydaniu napędza on nowe R8 V10 GT RWD.
Maserati GranTurismo - Potrójne wyzwanie

Po ponad dwóch latach od pierwszych zapowiedzi doczekaliśmy się zupełnie nowego coupe GranTurismo z repertuaru Maserati. Spadkobierca modelu o tej samej nazwie, który zadebiutował wiosną 2007 roku, będzie dostępny ze spalinowym silnikiem Nettuno w dwóch wersjach oraz jako GranTurismo Folgore o napędzie elektrycznym.
Grand Prix Singapuru - Poplątane myśli

Formuła 1 wróciła do Singapuru na nocne grand prix, którego ostatnia edycja miała miejsce w 2019 roku. Niedzielny wyścig, przy odpowiedniej kolejności na mecie, mógł przypieczętować drugi tytuł mistrza świata Verstappena, który wygrwał w tym roku już jedenaście razy. Prawdopodobnieństwo takiego finału było jednak stosunkowo niewielkie.
BMW XM - Element ofensywny

SUV'y i crossovery firmowane przez oddział BMW M nie są niczym nowym. Pierwsi przedstawiciele tych gatunków wyewoluowali z seryjnie produkowanych modeli kilkanaście lat temu. Dziś mamy do czynienia z czymś zupełnie innym. Oto XM, pierwszy, samodzielny SUV z oddziału M i pierwsze dzieło oddziału M z hybrydowym układem napędowym.
Lamborghini Urus S - Wszechstronnie mocny

Wszyscy, którzy pod koniec sierpnia westchnęli pożądliwie na 666 koni mechanicznych Urusa Performante, ale mieli zastrzeżenia co do jego aparycji, mogą westchnąć ponownie. Tym razem z ulgą. Lamborghini już dawno temu odczytało nastroje swoich klientów i przygotowało coś dla tych, którzy nie lubią się aż tak bardzo wyróżniać. Oto Urus S.



















