Już w nadchodzący weekend kierowcy samochodów Audi klasy GT3 ruszą po raz kolejny do walki o wygraną w 24-godzinnym wyścigu na Spa-Francorchamps, w którego historii Audi zwyciężyło cztery razy. Na miejscu wszyscy mogą zobaczyć również to, na co będą mogli przesiąść się w przyszłorocznym sezonie: to zmodernizowane coupe R8 LMS Evo II.
Juke od Nissana w ciągu ponad dziesięciu lat kariery przyjmował poza produkcją seryjną różne formy, wliczając koncepty skupiające się ja jeździe po torach wyścigowych. W tym miesiącu popularny crossover przyjął kolejne alter ego: oto rajdowy Juke, który mógłby ruszyć na podbój największych pustyń na naszej planecie.
McLaren uzupełnił kolejną lukę w swojej coraz bardziej, ale widocznie ciągle niedostatecznie nasyconej ofercie. Wypełnił lukę na szczeblu super samochodów, która powstała po zeszłorocznej premierze limitowanego coupe 765LT. Na tych, którym nie udało się zdobyć modelu z zamkniętą karoserią czekać będzie teraz otwarty 765LT Spider.
Włoskie studio stylistyczne Pininfarina, które zostało przejęte sześć lat temu przez indyjską grupę Mahindra, przypomniało o sobie nowym konceptem prezentującym spojrzenie firmy na niedaleką przyszłość motoryzacji. Nowy projekt nazwano Teorema i... zatrzymano go w przestrzeni wirtualnej bez poświęcenia się na budowę samochodu w rzeczywistości.
Kilka lat temu przesądzono o losie trzeciej generacji Porsche Macana - będzie elektryczna. Zanim jednak do tego dojdzie spędzimy kilka lat z drugą generacją, która zadebiutowała w tym miesiącu. Model będzie dostępny na starcie w trzech wersjach spalinowych, których maksymalna moc dochodzi do 440 koni mechanicznych.
Mała "Pięćsetka" Fiata, która od kilkunastu lat pod marką Abarth nabiera coraz większej muskulatury i pewności siebie rusza na nowe łowy jeszcze mocniejsza, niż do tej pory. Model w najnowszej, limitowanej odsłonie pod tytułem 695 Esseesse zajmuje dumne miejsce najszybszego samochodu w ofercie włoskiej marki.
Od niespełna dwunastu miesięcy Audi przygotowuje się do ataku na przyszłoroczny Rajd Dakar, który będzie dla niemieckiej marki zupełnie nowym wyzwaniem. Również pod względem technologicznym: do boju zostanie wystawione futurystyczne RS Q E-Tron z napędem elektrycznym oraz silnikiem spalinowym zredukowanym do roli generatora.
Hyundai nie zwalnia tempa i kroczy ku coraz mocniejszym i coraz szybszym propozycjom wdzierającym się w nisze, które jeszcze do niedawna były koreańskiej marce zupełnie obce. W ostatnich dniach ujawniono kolejny model ze sportowej serii N: tym razem na awans do tego grona zapracował sobie sedan o nazwie Elantra.
W marcu ubiegłego roku poznaliśmy czwartą generację A3, kompaktowego modelu ze stajni Audi, a w sierpniu ofertę uzupełniono o sportowe odmiany S3 o mocy 310 koni mechanicznych. Dla większości klientów na tym prawdopodobnie mogłoby się skończyć, ale najbardziej wymagający czekali jeszcze na RS3. Oczekiwanie właśnie dobiegło końca.
Długodystansowe, wyścigowe mistrzostwa świata po raz pierwszy w swojej współczesnej historii odwiedziły Monzę, włoską "Świątynię Prędkości". Wyścig o długości sześciu godzin był trzecią rundą z ośmiu przewidzianych w tym sezonie i ostatnim sprawdzianem przed 24-godzinnym Le Mans, które zaplanowane jest na drugą połowę sierpnia.