Sportowych samochodów z włoskim rodowodem nigdy nie jest za wiele. Oto kolejny: pierwsza maszyna firmowana przez markę Bermat. Model GT Pista, bo o nim właśnie mowa, to pojazd przeznaczony wyłącznie na tory wyścigowe, ale planów na jego rozwój jest oczywiście więcej. W przyszłości można spodziewać się również wersji drogowej.
MX-5 czwartej generacji, która jest z nami już ponad siedem lat, szykuje się do wejścia w nowy rok modelowy w odświeżonej, jeszcze bardziej atrakcyjniej formie. Od sezonu 2022 począwszy przebojowa Mazda będzie mogła pochwalić się kilkoma nowinkami technologicznymi oraz stylistycznymi na listach wyposażenia standardowego i opcjonalnego.
Lada tydzień na pierwsze testy wyjedzie zupełnie nowy, długodystansowy prototyp ze stajni Porsche. Spadkobierca takich legend, jak rodzina 917, 956, 962, 911 GT1 oraz startującego do końca sezonu 2017, hybrydowego 919, przygotowywany jest według wytycznych nowej klasy Le Mans Daytona h, która w mistrzostwach świata będzie częścią grupy Hypercar.
Toyota Motor Corporation, jeden z największych producentów samochodów hybrydowych i elektrycznych na świecie, zapowiada wielkie przemeblowanie swojej oferty, która skręci ostro w kierunku aut elektrycznych. To, czego można spodziewać się po japońskiej marce w najbliższej przyszłości reprezentuje kilkanaście nowych konceptów.
Audi Sport przygotowało nową zabawkę specjalnie dla Kena Blocka, który szykuje się do nakręcenia kolejnego odcinka serii pod tytułem "Gymkhana". Jedyna w swoim rodzaju maszyna nawiązuje bezpośrednio do słynnego Sport Quattro S1 z lat osiemdziesiątych i wyróżnia się układem napędowym opartym na silnikach elektrycznych.
Najnowsze 911 GT3 generacji 992, które już dawno udowodniło swoją wartość na pętli Nordschleife, doczekało się pakietu modyfikacji, który wyśrubuje jego torowe osiągi jeszcze bardziej. Mowa o najnowszej propozycji zakładów Manthey-Racing, dzięki którym drogowe 911 serii GT3 oraz GT2 biły w ostatnich latach własne rekordy.
Toyota Motor Corporation, japoński gigant produkujący samochody własnej marki od ponad osiemdziesięciu lat, zapowiada wielkie zmiany i kilka garści nowości zmierzających w stronę elektryczności i zerowej emisji dwutlenku węgla. Nadchodzące zmiany zwiastuje kilkanaście nowych konceptów, a wśród nich luksusowe, sportowe coupe od Lexusa.
Takiego sezonu Formuły 1 nie było od dawna. Po dwudziestu jeden grand prix dwaj pretendenci do tytułu mistrza świata przystępowali do ostatniego wyścigu z identycznym dorobkiem punktowym, a do rozstrzygnięcia był również tytuł mistrzowski wśród konstruktorów. Wszystko zakończyło się wczoraj w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Nissan Motorsport ogłasza zmianę warty w klasie GT500, która należy do japońskiej serii Super GT. Po kilkunastu latach na zasłużoną emeryturę odchodzi utytułowany GT-R, którego miejsce w przyszłym roku zajmie zupełnie nowa maszyna. Pojazd będzie dzielił geny z najnowszym, drogowym coupe serii Z, które zadebiutowało w sierpniu.
Zapowiadany w lutym tego roku Plus 8 GTR ze stajni Morgan Motor Company staje się faktem. Ekstremalna maszyna, która powstała po zagospodarowaniu kilku porzuconych podwozi i silników, trafi do garstki wybrańców jako najmocniejszy model w historii brytyjskiej firmy i wspomnienie ery, która przeminęła kilka lat temu.