Renault przygotował pakiet modernizacji dla modelu Megane, jednego z największych przebojów w swojej całej historii. Przy okazji uatrakcyjnienia oferty skierowanej do masowego odbiorcy francuska marka zajęła się również sportowymi specyfikacjami, czyli najmocniejszymi i najszybszymi odmianami RS, RS Trophy oraz RS Trophy-R.
Lotus zabrał się po raz kolejny za naprawianie Evory, modelu, którego pierwsze wydanie miało swoją premierę prawie dwanaście lat temu. Dziś angielskie coupe sprowadza się do dwóch wariantów: pokazanego dwa lata temu GT410 Sport oraz nowego GT410, który dopiero wchodzi do sprzedaży. Wchodzi jako propozycja bardziej przystępna cenowo.
Najnowsze A110 oraz bogata historia francuskiego Alpine to nieskończone źródło inspiracji, z którego marka od chwili wskrzeszenia czerpie pełnymi garściami. W ostatnich latach zobaczyliśmy wyścigowe i rajdowe odmiany małego A110 oraz koncept Vision Gran Turismo. W tym roku "Niebiescy" serwują nam kolejną niespodziankę: prototyp A110 SportsX.
W ubiegłym roku Continental GT został postawiony w nietypowej dla siebie roli i znalazł się na starcie do górskiego wyścigu Pikes Peak. Wybryk ten najwyraźniej przypadł wszystkim do gustu, ponieważ Bentley szykuje się do podjęcia kolejnego wyzwania z tym samym modelem. Tym razem na celownik wzięto austriacki, lodowy wyścig GP Ice Race.
Każdego roku do historii odchodzi kilkanaście bolidów Formuły 1, które lądują w magazynach lub muzeach. Po latach te same maszyny pojawiają się na publicznych pokazach, dniach torowych czy osiadają na stałe w zbiorach kolekcjonerów lub kierowców. Brytyjskie Tour De Force Engineering ma na nie jeszcze inny pomysł: ucywilizowanie i sprzedaż!
Najdłużej produkowana widlasta ósemka na świecie, legendarny motor Bentley'a o pojemności 6¾ litra, przejdzie wkrótce do historii. Jej karierę zakończy produkcja lizumuzy Mulsanne, której ostatnie sztuki opuszczą zakłady brytyjskiej marki na wiosnę. Z tej okazji na rynek trafi limitowana seria 6.75 Edition.
Porsche z rodziny 718 w specyfikacji GTS, w której zadebiutowały jesienią 2017 roku przeskoczyły na wyższy poziom i ruszyły w kierunku pokazanych w połowie ubiegłego roku modeli Spyder oraz 718 Cayman GT4. Dla każdego, dla którego rozmiar ma znaczenie oznacza to, że za plecami kierowcy i pasażera pracować będą silniki o pojemności czterech litrów.
Toyota dokładnie po roku od premiery 6-cylindrowego coupe GR Supra ogłasza gotowość do zaoferowania światu również mniejszych silników o tym samym, niemieckim rodowodzie. Na rynki europejskie już wkrótce wjedzie Supra z mniejszym motorem o czterech cylindrach, która do tej pory była oferowana głównie w Japonii.
Wściekły Yaris z korzeniami w rajdowych mistrzostwach świata oraz napędem obu osi był od chwili pierwszych zapowiedzi jednym z najbardziej oczekiwanych modeli segmentu najmniejszych hot hatchy, jakie wymyślono w ostatnich latach. W tym tygodniu przyszedł czas na wywiązanie się z obietnic Toyoty: oto pierwsza w historii, drogowa Toyota GR Yaris.
Kompletny samochód firmowany przez firmę Sony? Czegoś takiego mało kto się spodziewał. Nie, japoński gigant kojarzony przede wszystkim z elektroniką użytkową nie zamierza wkroczyć na nowe tereny i wystartować z produkcją aut. Model o nazwie Vision-S, bo o nim właśnie mowa, to koncept przygotowany specjalnie z myślą o pokazie możliwości firmy.