Po osiemnastu miesiącach od ujawnienia limuzyny oraz siedmiu miesiącach po pokazaniu coupe serii C 63 na dołączenie do oferty marki Mercedes-AMG szykuje się trzeci wariant nadwoziowy: kabriolet. Model pokazano światu na otwartej w środę wystawie New York International Auto Show, która będzie otwarta dla zwiedzających do 3 kwietnia.
Pod koniec listopada Audi pokazało nam po raz pierwszy swoją nową, wyścigową maszynę klasy Le Mans Prototype 1, model R18 o wyglądzie prosto z horroru. Samochód jest już gotowy na pierwsze testy przez kolejnym sezonem World Endurance Championship, a jego twórcy otrzymali pozwolenie na ujawnienie wszystkich najważniejszych zmian.
Na eksperymentalny warsztat oddziału Jaguar Classic, który podjął się dwa lata temu budowy sześciu brakujących sztuk coupe E-Type Lightweight z lat sześćdziesiątych, czeka kolejne wyzwanie. Tym razem Brytyjczycy sprowadzą na świat roadstery XKSS, odpowiadające tym, które zostały zniszczone w pożarze pod koniec lat pięćdziesiątych.
Produkowana od 1989 roku MX-5 zrobiła karierę jako klasyczny kabriolet z miękkim dachem, ale model niemal od samego początku oferowany był także z twardym, zdejmowanych dachem, a w limitowanych seriach również jako coupe. W czwartej generacji auto przechodzi kolejną transformację. Jako MX-5 RF otrzyma twardy, składany dach i nadwozie typu fastback.
W sobotę miała miejsce druga z dwunastu eliminacji pucharu WeatherTech SportsCar Championship i druga z czterech eliminacji North American Endurance Cup: prestiżowy, 12-godzinny wyścig na otwartym w 1950 roku torze Sebring International Raceway. Na początku obecnego stulecia rządziły tu prototypy klasy LMP1, które od kilku lat nie mają wstępu.
Aż dwadzieścia jeden eliminacji, jedenaście zespołów i dwudziestu dwóch kierowców, nowy format kwalifikacji, trzech debiutantów oraz tylko niewielkie zmiany technologiczne: tak właśnie ma wyglądać sześćdziesiąty siódmy sezon Formuły 1. Mistrzostwa świata rozpoczęły się wczoraj rano od Grand Prix Australii na ulicznym torze w Melbourne.
Światy szybkich samochodów i drogich zegarków przenikają się od zarania dziejów. Unikatowe, ręcznie składane czasomierze niejednokrotnie towarzyszą limitowanym edycjom aut najbardziej ekskluzywnych marek, a ich producenci chętnie pojawiają się na karoseriach wyścigowych modeli w roli sponsorów. A gdyby któryś z nich chciał zbudować własny samochód?
Trzylitrowa, widlasta szóstka przyczyniła się w ostatnich miesiącach do rozszerzenia oferty Daimlera o jedne z najmniejszych i najtańszych modeli marki Mercedes-AMG. Końca nie widać i oddział bijący rekordy sprzedaży idzie za ciosem: najnowszą pozycją w jego katalogu właśnie z tego typu jednostką napędową jest GLC 43.
Zaskoczył Was ponad ośmiusetkonny, torowy Vulcan? Zaskoczył Was grand tourer DB10 zbudowany specjalnie dla filmowego Jamesa Bonda? A elektryczna limuzyna Rapide albo koncept SUV'a o oznaczeniu DBX? To co powiecie na hipersamochód nowego pokolenia, który Aston Martin przygotuje we współpracy z czterokrotnymi mistrzami świata Formuły 1?
Podczas rozpoczynającej się pod koniec przyszłego tygodnia wystawy New York International Auto Show zadebiutuje odświeżony model 86 od Toyoty, który ma swoich bliźniaków w ofercie Subaru i amerykańskiego Sciona. Kuracja odmładzająca sportowe coupe miała dwa główne cele: zapewnienie jeszcze bardziej precyzyjnego prowadzenia oraz większej radości z jazdy.