Ken Block ma nową zabawkę, którą zobaczymy w siódmej części akrobacji pod tytułem Gymkhana. W poprzednich korzystał z Forda Fiesty, który dysponował mocą co najmniej 660 koni mechanicznych. Tym razem Block zmienia model, ale nie markę. Przesiada się do Mustanga, który powstał prawie pięć dekad temu, a dziś został przekształcony w bestię imieniem Hoonicorn RTR.
Siedem lat temu Cayenne stało się pierwszym, współczesnym Porsche, noszącym oznaczenie GTS, którego korzenie sięgają 1963 roku i coupe 904 Carrera GTS. Samochód w takim wydaniu wyrobił sobie jedenastoprocentowy udział w sprzedaży wszystkich odmian Cayenne, najpopularniejszego modelu w ofercie niemieckiej marki. W tym miesiącu GTS przechodzi kurację odmładzającą.
Camaro piątej generacji przez kolejny rok utrzymuje się na szczycie sprzedaży amerykańskich maszyn z pazurem. W ciągu pięciu i pół lat na auto znalazło się ponad 400 tysięcy kupców, a w pierwszych 10 miesiącach tego roku maszyna Chevroleta przyciągnęła o 10 tysięcy więcej nabywców, niż zupełnie nowy Ford Mustang. To dobra okazja na małe świętowanie.
Formuła 1 trzy tygodnie po debiucie na terenie Rosji odwiedziła Stany Zjednoczone, które wróciły do kalendarza w 2012 roku po czterech sezonach przerwy z zupełnie nowym torem w Austin. Po wczorajszym wyścigu do końca mistrzostw pozostały już tylko dwie eliminacje. Nie wszystkim drużynom było jednak dane dotrwać do tego momentu.
Zespołowi Porsche zostało coraz mniej czasu na wykazanie się w długodystansowych, wyścigowych mistrzostwach świata po powrocie z prototypem najwyższej klasy. Niecały miesiąc. Ostatnie trzy wyścigi trzeciego sezonu pucharu World Endurance Championship zaplanowano na listopad. Pierwszym z nich była dzisiejsza, 6-godzinna eliminacja w Szanghaju.
Produkowany od kilkunastu lat SR3 to najpopularniejszy model w ofercie angielskiego Radical Sportcars. Trzy generacje torowego roadstera znalazły już prawie tysiąc nabywców, z czego ponad połowę ściągnęło trzecie wcielenie, oznaczone jako RS3 RS. Wczoraj w Barcelonie przy okazji finału pucharu Radical European Masters firma zaprezentowała czwarte: RS3 RSX.
Radical Sportcars przygotowuje na przyszły rok zupełnie nową ewolucję najmocniejszego i najszybszego modelu w swojej ofercie, którym jest obecnie torowy roadster SR8 RX z prawem do poruszania się także po drogach publicznych. Blisko 435-konną maszynę zastąpi już wkrótce SR8 RSX, który listę wszystkich "naj" powiększa o kolejne pozycje.
Reaktywowane pod koniec ubiegłego roku Lister Motor Company zbliża się do przypieczętowania sześćdziesiątej rocznicy rozpoczęcia działalności. Zbliża się z ogromną prędkością: po sukcesie rekreacji słynnego "Knobbly" z końca lat pięćdziesiątych firma przygotowuje zupełnie nowy projekt w postaci jak najbardziej współczesnego hiper samochodu z najwyższej półki.
X6 miało prawie siedem lat na zadomowienie się na rynku i wyrobienie własnej niszy. Mocarne X6 M miało nieco mniej czasu, ale o wiele mocniejsze argumenty, choćby w postaci 555 koni mechanicznych. Amatorów na auto z pewnością nie brakowało, czego efektem jest premiera drugiej generacji modelu, jeszcze mocniejszej i zaawansowanej technicznie.
Pięć i pół roku temu świat zobaczył pierwsze, napędzane na wszystkie cztery koła modele BMW serii X, którymi zajął się oddział M. Teraz nadszedł czas na zmianę warty: niemiecka marka prezentuje zupełnie nową generację modelu X5 M. Niszowa maszyna korzysta z najnowszych zdobyczy technicznych marki i jeszcze większej, niż poprzednio mocy silnika.