Century Coupe - Pokojowa przebudowa

Century, najbardziej luksusowa i reprezentacyjna rodzina modeli pochodzących z koncernu Toyota Motor Corporation, wchodzi w nową erę. Od dwóch lat pod szyldem Century ukazuje się nie tylko duża limuzyna, ale również duży SUV. Teraz Century zamienia się oficjalnie w osobną markę, której kierunek na przyszłość wyznacza koncept wielkiego coupe.
Lexus LS Coupe - Przestrzeń luksusu

Flagowa linia modelowa Lexusa ewoluuje w zupełnie nowych, nieznanych kierunkach. Mowa o serii LS, która jako duża limuzyna pojawiła się pod koniec lat osiemdziesiątych. Teraz okazuje się, że w przyszłości LS może przybrać nietypowe formy: crossovera coupe, minivana na trzech osiach lub jednoosobowej kapsuły do przemykania po ciasnych zakątkach miasta.
Mazda Vision X-Coupe - Dwutlenkiem węgla karmiona

Mazda wraca do marzeń o czterodrzwiowym coupe oraz silniku Wankla nowej ery, które miałyby odpowiadać na potrzeby nadchodzących dziesięciu lat. Właśnie takie pomysły ucieleśnia koncept Vision X-Coupe. To jedna z kilku premier na tegorocznej wystawie Japan Mobility Show, na której można zostać świadkiem ofensywy japońskich producentów.
Infiniti QX80 R-Spec - GT-R tu był

QX80 od Infiniti stało się w ostatnim czasie bazą różnego rodzaju eksperymentów, które pokazują, że z wielki SUV o luksusowym charakterze może bez skrępowania zaglądać do różnych niszy. QX80 doczekało się już konceptów wersji terenowej i sportowej, które były tylko początkiem przygody. W wydaniu R-Spec model przekroczył właśnie... tysiąc koni mechanicznych!
Honda Prelude - Na rynek europejski

Po prawie dwudziestu pięciu latach przerwy na rynek europejski wraca Honda Prelude. Coupe szóstej generacji to zupełnie nowa konstrukcja z genami Civica Type R, hybrydowym układem napędowym i nowymi wynalazkami mającymi spotęgować wrażenia z jazdy. W europejskiej specyfikacji model straci nieco na mocy i wyceniony będzie na niecałe 215 tysięcy złotych.
Grand Prix USA - Wartości siły

Formuła 1 odwiedziła w minionym tygodniu Meksyk, który jest stałym elementem kalendarza mistrzostw świata od jedenastu lat. W tym czasie na 4,3-kilometrowej pętli Autodromo Hermanos Rodriguez na wysokości około 2,23 kilometra nad poziomem morza wygrywali kierowcy tylko trzech zespołów: pięć razy Red Bulla, trzy razy Mercedesa-AMG i raz Ferrari.
Ferrari F76 - Wirtualne Le Mans

W czerwcu tego roku Ferrari po raz trzeci z rzędu i dwunasty w swojej historii triumfowało w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Za kierownicą zwycięskiego prototypu 499P siedział między innymi Robert Kubica. Dziś Ferrari świętuje legendę Le Mans specjalnym konceptem, modelem noszącym oznaczenie F76, który... istnienie i będzie sprzedawany tylko w cyfrowym świecie.
Tatuus T-326 - Czyni postęp

Europejskie mistrzostwa formuły regionalnej, mogące prowadzić do Formuły 3 i wyższych szczebli, przesiądą się w przyszłym roku na bolid nowej generacji. Seria wyścigowa rządzona przez Włochów, w której można czasami oglądać polskich kierowców, pozostanie wierna wyrobom uznanej marki Tatuus, która przygotowała maszynę o oznaczeniu T-326.
Alpine A110 - Ostatnia pula

Historia współczesnego Alpine A110, cenionego na lekkość, prowadzenie i historyczne korzenie, dobiega końca. Produkcja francuskiego coupe z umieszczonym centralnie, spalinowym R4 zostanie zakończona w ubiegłym roku, a jego następca będzie elektryczny. Ostatnia pula produkcyjna obejmie niecałe dwa tysiące samochodów w wersji bazowej, GTS oraz limitowanej R 70.
Citroen e-CX - Ponownie w akcji

Mistrzostwa świata elektrycznej Formuły E szykują się do rozpoczęcia dwunastego sezonu, w którym na gridzie zajdzie kilka zmian. Z rywalizacją pożegnał się już fabryczny zespół Maserati, ale grupa Stellantis nie zamierza rezygnować z zarezerwowanego miejsca. Obowiązki włoskiej marki przejmie teraz zespół Citroen Racing, który staje przed nowym wyzwaniem.



















