Grand Prix Hiszpanii - Kontrolowana wygrana

Po krótkiej przerwie, którą kilku kierowców wykorzystało na pojawienie się w roli obserwatorów 24-godzinnego Le Mans we Francji, Formuła 1 wróciła z Ameryki Północnej do Europy, gdzie zostanie na kilka miesięcy. Dziesiątym z dwudziestu czterech tegorocznych grand prix był wczorajszy wyścig w Hiszpanii.
BMW M2 - Dostawca radości

Od dekady modele serii 2 są najbardziej wszechstronną rodziną BMW. Mamy tu małe minivany Active Tourer z napędem przedniej osi, 4-drzwiowe limuzyny Gran Coupe, 2-drzwiowe coupe i kabriolety oraz sportowe M2, które uchodzi za największego rozrabiakę w swojej niszy. W tym miesiącu przyszła pora na modernizację zwykłych coupe oraz M2.
Bugatti Tourbillon - Na wieczność

Zupełnie nowy rozdział w historii Bugatti otwiera Tourbillon, bezpośredni następca Chirona i pierwszy model marki od przeszło dwudziestu lat, który został opracowany właściwie od zera. Tourbillon pożegnał się z turbodoładowanym silnikiem W16 i przestawił się na jeszcze większe, wolnossące V16 w hybrydowym układzie napędowym.
Ford F-150 Lightning SuperTruck - Próbka elektryczna

Pikes Peak International Hill Climb przyciągnie, jak co roku, wybuchową mieszankę maszyn niewiele odbiegających od aut produkowanych seryjnie oraz prototypów budowanych wyłącznie z myślą o wyścigach górskich. W tej drugiej kategorii znajdzie się szalony, elektryczny pick-up F-150 Lightning SuperTruck od Ford Performance.
Jeep Wagoneer S - Naładowana marka

Jeep zabiera się za elektryki w wydaniu globalnym. Pierwszym modele o takim zasięgu rażenia, którego sprzedaż rozpocznie się od USA oraz Kanady, będzie zupełnie nowy Wagoneer S. Samochód legitymuje się mocą przeszło 600 koni mechanicznych, za którą idą osiągi wykraczające daleko poza codzienne potrzeby.
Audi RS E-Tron GT - Znaczący postęp

Elektryczna limuzyna Audi, model E-Tron GT, idzie w ślady spokrewnionego technologicznie Taycana od Porsche, i po modernizacjach chwali się znaczącym postępem w obszarach zasięgu, osiągów oraz szybkości ładowania akumulatorów. W najmocniejszej wersji niemiecka maszyna rozwija teraz rekordową moc aż 925 koni mechanicznych!
24 Heures du Mans - Kumulacja wrażeń

Dziewięćdziesiąty drugi 24-godzinny wyścig Le Mans, czwarta runda długodystansowych mistrzostw świata, przeszedł do historii. Na jego starcie w sobotę stanęła rekordowa liczba aż dwudziestu trzech prototypów grupy Hypercar, po raz pierwszy pojawiły się samochody grupy LMGT3 i na drodze wyjątku wystartowały prototypy LMP2.
Alpine A290 - Elektryzująca zwinność

Francuskie Alpine przedstawiło drugi zupełnie nowy model w swojej współczesnej historii i pierwszy, który produkowany będzie wyłącznie z elektrycznym układem napędowym. Jest nim kompaktowy hot hatch o oznaczeniu A290, który bazuje na najnowszym wcieleniu Renaulta 5 oraz pokazanym przeszło rok temu koncepcie.
24 Heures du Mans - Doba przed startem

Już jutro, w sobotę po południu o godzinie szesnastej wystartuje tegoroczny 24-godzinny wyścig Le Mans z listą startową obejmującą ponad sześćdziesiąt załóg podzielonych na trzy różne klasy. Kolejność na starcie ustaliły środowe kwalifikacje i czwartkowa sesja Hyperpole, podczas których nie brakowało niespodzianek.
Aspark SP600 - Maksymalna prędkość

Za sprawą produkowanego seryjnie coupe Nevera od Rimaca, które kilkanaście miesięcy temu rozpędziło się do 412 kilometrów na godzinę, elektryki dołączyły do zestawień najszybszych samochodów świata pod względem prędkości maksymalnej. Teraz poprzeczkę podnosi japońsko-włoski prototyp marki Aspark.



















