Mercedes-Maybach szykuje się do wprowadzenia na rynek swojego pierwszego modelu z hybrydowym napędem typu plug-in. Takim właśnie rozwiązaniem będą wkrótce kuszeni klienci zainteresowani limuzyną klasy S, która do tej pory polegała wyłącznie na benzynowych silnikach V8 oraz V12, które przekraczały nawet 600 koni mechanicznych.
Do pierwszego wyścigu jedenastego sezonu World Endurance Championship zostały dokładnie cztery tygodnie. Pełną gotowość na odparcie ataku konkurencji w postaci zupełnie nowych maszyn takich marek, jak Ferrari, Porsche i Cadillac ogłosiła Toyota, która pokazała trzecią ewolucję modelu GR010 Hybrid.
Mercedes-Benz klasy G, który od ponad czterdziestu lat pozostaje właściwie niewyczerpalnym źródłem inspiracji, stał się punktem wyjścia dla kolejnego dzieła sztuki bardzo nowoczesnej. Oto koncept pod tytułem Mondo G, niezwykły pojazd stworzony w ramach współpracy z włosko-francuskim domem mody Moncler.
W styczniu tego roku McLaren zakończył produkcję drogowego 720S, ale na model ten czeka jeszcze długa kariera na torach wyścigowych całego świata. Oddział McLaren Motorsport zaprezentował kilka dni temu zmodernizowaną maszynę kategorii GT3. Nowości dostępne będą także jako pakiet modyfikacji dla 720S GT3 pierwszej serii.
Do pierwszego wyścigu Formuły 1 w tym roku zostało już tylko kilkanaście dni. W tym tygodniu w Bahrajnie rozpoczną się pierwsze, oficjalne testy przedsezonowe, na których wszystkie nowe bolidy zobaczą się po raz pierwszy razem. Jednym z nich będzie model AT04 zespołu AlphaTauri, z którym związał się polski koncern paliwowy Orlen.
W tym roku w 24-godzinnym wyścigu Le Mans, który będzie świętował swoje 100-lecie, w słynnym Garażu 56 zadomowi się... amerykańska bestia rodem z serii NASCAR! Będzie nią zupełnie nowe Camaro ZL1 od Chevroleta, przygotowane na bazie ścigacza nowej generacji. Ostatni raz coś podobnego miało miejsce w połowie lat siedemdziesiątych.
Na swoje pierwsze kilometry na torze Silverstone wyjechał nowy bolid Williamsa przeznaczony na mistrzostwa świata Formuły 1. Jeden z najbardziej utytułowanych zespołów od pięciu lat plasuje się w końcówce stawki i od ponad dwóch lat pod rządami nowych właścicieli szuka sposobu na odzyskanie dawnej formy.
Tydzień odsłon nowych bolidów Formuły 1 trwa w najlepsze. Kolejnym zespołem, który pokazał swoją maszynę jest francuskie Alpine, ukształtowane w ciągu kilku ostatnich lat z Renault Sport, którego blisko 50-letnia historia dobiegła już końca. Na miejsce premiery samochodu o oznaczeniu A523 wybrano Londyn.
Do zespołów, które pokazały swoje nowe, wyścigowe maszyny na nadciągający sezon mistrzostw świata Formuły 1 dołączył Mercedes-AMG. Marka, która w ciągu ostatnich dziesięciu lat sięgnęła po osiem tytułów mistrzowskich wśród konstruktorów i siedem wśród kierowców, chce jak najszybciej wrócić do topowej formy.
Wczoraj po południu na pierwsze kilometry fabrycznego toru wyścigowego w Maranello przed publicznością liczącą ponad pół tysiąca osób wyjechał nowy bolid produkcji Ferrari. Maszyna nosząca oznaczenie SF-23 i nowe odcienie czerwieni jest już sześćdziesiątym dziewiątym bolidem przygotowanym przez włoską markę na mistrzostwa świata Formuły 1.