Amerykański Czinger, który kilka lat temu pojawił się z nietypowym, sportowym samochodem, powstałym w dużej mierze na drodze trójwymiarowego druku, zaprezentował nową ewolucję swojego innowacyjnego dzieła. Oto 21C w wydaniu V Max, który, jak sama nazwa wskazuje, interesuje się przede wszystkim prędkością maksymalną.
Przyszłość Skody maluje się w odcieniach zieleni. Czeska marka, która od ponad trzech dekad prosperuje pod skrzydłami Volkswagena, zaprezentowała w formie konceptu Vision 7S swoją najnowszą odpowiedź na potrzeby dużej rodziny. Przy okazji przeprojektowała swoje firmowe logo i pokazała swoją nową identyfikację graficzną.
Amerykańskie Lucid Motors, które niecały rok temu rozpoczęło oficjalną produkcję swojego pierwszego modelu, elektrycznej limuzyny Air, zapowiada nową ewolucję swojego luksusowego krążownika. Jest nim Air Sapphire, model o imponujących osiągach i prowadzeniu zapowiadany jako pierwszy super sportowy sedan na świecie.
Wakacyjna przerwa Formuły 1 dobiegła końca. Mistrzostwa świata wróciły po upalnych tygodniach od razu w pełnym biegu: na trzy grand prix w trzy niedziele z rzędu! Pierwszym z trójki wyścigów było wczorajsze GP na przebudowanym Spa-Francorchamps w Belgii. W ostatnich latach wygrywało tu trzech różnych kierowców trzech różnych zespołów.
Ku elektryfikacji małymi krokami zmierzają amerykańskie muscle cary, które od początku istnienia kojarzone były z wielkimi V8 o nieposkromionym apetycie i przesadnej mocy. Charger Daytona SRT, który jeździ jak Dodge, wygląda jak Dodge i czuje się jak Dodge, taki nie jest. Charger Daytona SRT stawia na napęd elektryczny.
Wiosną tego roku do oferty Aston Martina powrócił Vantage z silnikiem V12, który pokazał się jako limitowane do 333 egzemplarzy coupe. Wszystkie auta zarezerwowano już kilka miesięcy temu, co skłoniło producenta na dodanie do swojego repertuaru wersji z otwartą karoserią. Oto zupełnie nowy V12 Vantage Roadster.
Wyścigowych samochodów McLarena w ostatnich kilkunastu latach nie brakowało: torowej ewolucji doczekał się prawie każdy z drogowych modeli brytyjskiej marki, zaczynając od MP4-12C i kończąc na takich dziełach, jak Senna, 720S oraz hybrydowa Artura. Ale czegoś takiego, jak jednoosobowy Solus GT, do tej pory jeszcze nie było.
W tym roku minęło dokładnie dwadzieścia lat od kiedy Koenigsegg pokazał światu pierwszą sztukę swojego pierwszego modelu produkcyjnego, coupe CC8S, które w chwili premiery było jednym z najmocniejszych i najszybszych samochodów drogowych na świecie. Z tej okazji pierwszy Koenigsegg narodził się na nowo: oto CC850.
Kariera 8-litrowego W16 z czterema turbosprężarkami, które od prawie dwudziestu lat napędza każde seryjnie produkowane Bugatti, dobiega nieubłaganie końca. Benzynowa jednostka będzie budowana jeszcze tylko przez kilka lat, a w ostatnich dniach pokazano ostatni drogowy model, który będzie z niej korzystał. Oto W16 Mistral.
Bentley szykuje się do pożegnania ze swoim aktualnym językiem stylistycznym i przeskoku na nową ścieżkę wizualną, którą podążą nowe modele o napędzie elektrycznym. Kierunek wyznacza im grand tourer Batur, klasyczne coupe z silnikiem spalinowym firmowane przez oddział Mulliner, którego produkcja będzie ściśle limitowana.