Zupełnie nowy sezon mistrzostw świata Formuły 1 z zupełnie nowymi bolidami dziesięciu marek został otwarty! Rywalizacja w zupełnie nowej rzeczywistości rozpoczęła się wczoraj od nocnego wyścigu w Bahrajnie, gdzie wcześniej miały miejsce przedsezonowe testy. Kto wypadł najlepiej, a komu dopasowanie się do wszystkich zmian wyszło najsłabiej?
W piątek po południu od wyścigu na Sebring rozpoczął się dziesiąty sezon długodystansowych mistrzostw świata, World Endurance Championship. Drugi rok pod rządami klasy Hypercar, która w drugiej połowie sezonu ma powiększyć się o Peugeota, zaplanowano na sześć wyścigów od marca do listopada z klasycznym 24h Le Mans w roli głównej.
Włoskie Istituto Europeo di Design odsłoniło kolejny projekt swoich studentów, który w zwykłych okolicznościach stanąłby na salonie samochodowym w Genewie, zorganizowanym ostatnio trzy lata temu. Tym razem IED połączyło siły z francuskim Alpine, pod którego szyldem powstała wizja sportowej berlinetty przyszłości o oznaczeniu A4810.
Prodrive, które na dwie ostatnie edycje Rajdu Dakar przygotowało zupełnie nową maszynę w nowej klasie turbodoładowanych benzynówek, idzie za ciosem i robi z ekstremalnej rajdówki... wersję drogową! Model o nazwie Hunter zmierza tam, gdzie dotarli tylko nieliczni i przedstawiany jest przez producenta jako pierwszy, terenowy hipersamochód.
Populacja spalinowych, widlastych dwunastek zbliża się do wymarcia z każdym miesiącem, ale z pewnością nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Zupełnie nowe, wolnossące V12 znajdziemy w najbardziej ekstremalnych modelach Aston Martina i Gordona Murray'a, a teraz na rynek wraca coś bardziej przystępnego. Oto nowe coupe V12 Vantage!
Kilka dni temu posiadacze konsol PlayStation otrzymali oczekiwane od lat Gran Turismo 7, najnowsze wcielenie liczącej ćwierć wieku serii gier samochodowych, która rozeszła się na całym świecie w liczbie dochodzącej do stu milionów sztuk. Nowe GT oznacza również nową odsłonę konceptów pod szyldem Vision Gran Turismo. Oto propozycja Jaguara.
Już w przyszłym tygodniu od wyścigu na Sebring rozpocznie się dziesiąty sezon długodystansowych mistrzostw świata, World Endurance Championship. Czwarty rok z rzędu najmocniejszymi składami w stawce będą fabryczne zespoły Toyoty, która pochwaliła się zmodernizowanym modelem GR010 Hybrid klasy Le Mans Hypercar.
Prace nad zupełnie nowymi samochodami Polestara drugiej generacji trwają w najlepsze. Przyszła linia modelowa ma oderwać się stylistycznie od macierzystego Volvo i podążyć własną drogą. Rok temu taki właśnie kierunek wyznaczył koncept limuzyny Precept, którego śladami idzie teraz koncept roadstera o nazwie O2.
Alfa Romeo jako dziesiąty i ostatni zespół mistrzostw świata Formuły 1 odsłoniła swój zupełnie nowy bolid w pełnej okazałości. Maszynę o oznaczeniu C42, która do tej pory chowała się pod czarno-białym maskowaniem, pokazano po zakończeniu pierwszych, trzydniowych testów przedsezonowych na pętli Circuit de Barcelona-Catalunya.
Po kilku miesiącach od publikacji pierwszych zdjęć zamaskowanych prototypów, a późnej również szkiców powstałych na drodze projektowania karoserii, Morgan odsłania swojego zupełnie nowego 3-kołowca. Maszyna, którą nazwano Super 3 przedstawia się jako jeden z najnowocześniejszych i najatrakcyjniejszych modeli marki.