Pierwszy sezon mistrzostw Extreme E, wyścigów elektrycznych terenówek, w których startują m.in. zespoły Hamiltona, Buttona i Rosberga, przyciągnął w sumie dziewięć drużyn. Wśród nich znalazł się duet niemieckiego Abt i hiszpańskiej Cupry, który już teraz pokazuje, jak mógłby wyglądać jego samochód na przyszłoroczny sezon.
Wszystko wskazuje na to, że Nissan ani myśli o zakończeniu produkcji aktualnej generacji coupe GT-R, która zadebiutowała pod koniec 2007 roku i przeszła od tego czasu niezliczone modernizacje. Kilka dni temu zaprezentowano najnowsze wcielenie modelu. Oto odnowione wydanie, które przeznaczone jest na rynek japoński oraz północnoamerykański.
Hyundai Motor Group rozpędza się w kierunku technologii wodorowej dla "wszystkich, wszystkiego i wszędzie". W ciągu najbliższych dwudziestu lat koreański gigant zamierza wprowadzić ogniwa paliwowe do napędu samolotów, statków oraz samochodów. Wśród tych ostatnich znajduje się m.in. auto o sportowym charakterze, które jeździ już jako prototyp Vision FK.
BMW przyspiesza prace nad obniżeniem emisji szkodliwych substancji, tempo walki ze zmianami klimatycznymi i elektryczną ofensywę, w ramach której w ciągu najbliższych dziesięciu lat na drogi miałoby wyjechać dziesięć milionów aut o napędzie elektrycznym. Wszystkie cele, które mają być osiągnięte w pełni za dwie dekady, ucieleśnia koncept BMW i Vision Circular.
Klasa G, której korzenie sięgają 1979 roku, przygotowuje się do przyjęcia na swój pokład elektrycznego układu napędowego. O właśnie taką wersję już podczas premiery aktualnej generacji, która miała miejsce w Detroit na początku 2018 roku, dopytywał się sam Arnold Schwarzenegger. Tegoroczną odpowiedzią na tego typu pytania jest koncept EQG.
Elektryczna limuzyna EQS od Daimlera doczekała się już bazowej wersji pod marką Mercedes-Benz oraz sportowego wydania pod szyldem Mercedes-AMG. W przyszłości można spodziewać się kolejnych EQS, a już dawno temu zaplanowano, że pod tą nazwą pojawi się również luksusowy SUV dużego formatu. Już teraz zapowiada go koncept pod marką Mercedes-Maybach.
Formuła 1 po raz drugi w tym roku przeszła przez weekend wyścigowy w eksperymentalnym formacie, który objął dodatkowy, krótki wyścig w sobotę i zamieszał w sesjach treningowych oraz kwalifikacyjnych. Tym razem eksperymentowano na włoskiej "Świątyni Prędkości", funkcjonującej od 1922 roku pętli Autodromo Nazionale di Monza.
Małe coupe Emira, które otworzyło niedawno nowy rozdział w historii brytyjskiego Lotusa, szykuje się do podboju torów wyścigowych. Maszynę będzie można nabyć w wyścigowej specyfikacji klasy GT4, która pozwoli na udział w mistrzostwach europejskich i regionalnych. W pierwszym roku startu auto ma być dostępne w ograniczonej liczbie.
Ewolucje elektrycznych samochodów z koncernu Daimlera i sportowych maszyn spod szyldu AMG dotarły do momentu, w którym na drzewie rodzinnym Mercedesa pojawia się pierwszy przedstawiciel nowego gatunku. Mowa o pierwszym, elektrycznym modelu firmowanym przez markę Mercedes-AMG. To limuzyna dużego formatu o oznaczeniu EQS 53.
Po serii wyścigowych hybryd różnego formatu, kilku drogowych hybrydach, pierwszym elektryku w seryjnej produkcji i dołączeniu do mistrzostw świata Formuły E przyszła pora na kolejne Porsche o napędzie elektrycznym, które patrzy śmiało w przyszłość. Oto Mission R, koncept ścigacza nowej ery zaprojektowanego z myślą o markowych pucharach.