Caterham pokazał nowy model z rodziny Seven. To pierwszy model od czasu przejęcie firmy przez japońskich inwestorów. Auto oznaczono jako Seven 170 i przygotowano zgodnie z zasadami obowiązującymi japońskie kei cary: jak najmniejszy silnik, jak najmniejsza masa własna, jak najmniejsze wymiary oraz jak najmniejsze koszty zakupu i użytkowania.
Dwa lata temu prototypowy Chiron przekroczył prędkość 490 kilometrów na godzinę. W czerwcu tego roku pokazano pierwszy, seryjny model wywodzący się z rekordowego prototypu: ograniczonego do 440 km/h Chirona Super Sport. Teraz gotowy jest kolejny: oto limitowany Chirona Super Sport 300+, którego pierwsze egzemplarze są już gotowe do odbioru.
Nowy dzień, nowa marka, nowy samochód elektryczny. Ale tym razem nieco inny, niż do tej pory: bez wielkich planów, bez wielkich obetnic i bez szans na produkcję, ale za to w pełni sprawny, jeżdżący i noszący rozwiązania, które mają zachęcić do skorzystania innych. Oto Aura, sportowy roadster połączonych sił przemysłu brytyjskiego.
Na początku lipca poznaliśmy coupe Emira, sportowe auto zapowiadane jako ostatni model Lotusa o napędzie spalinowym. Co dalej? Samochody elektryczne! Od kilku lat trwają prace nad ekstremalnym, limitowanym coupe Evija o mocy dwóch tysięcy koni mechanicznych oraz platformą dla zupełnie nowym modeli do masowej produkcji. Oto ona: Project LEVA.
Pierwszy sezon mistrzostw Extreme E, wyścigów elektrycznych terenówek, w których startują m.in. zespoły Hamiltona, Buttona i Rosberga, przyciągnął w sumie dziewięć drużyn. Wśród nich znalazł się duet niemieckiego Abt i hiszpańskiej Cupry, który już teraz pokazuje, jak mógłby wyglądać jego samochód na przyszłoroczny sezon.
Wszystko wskazuje na to, że Nissan ani myśli o zakończeniu produkcji aktualnej generacji coupe GT-R, która zadebiutowała pod koniec 2007 roku i przeszła od tego czasu niezliczone modernizacje. Kilka dni temu zaprezentowano najnowsze wcielenie modelu. Oto odnowione wydanie, które przeznaczone jest na rynek japoński oraz północnoamerykański.
Hyundai Motor Group rozpędza się w kierunku technologii wodorowej dla "wszystkich, wszystkiego i wszędzie". W ciągu najbliższych dwudziestu lat koreański gigant zamierza wprowadzić ogniwa paliwowe do napędu samolotów, statków oraz samochodów. Wśród tych ostatnich znajduje się m.in. auto o sportowym charakterze, które jeździ już jako prototyp Vision FK.
BMW przyspiesza prace nad obniżeniem emisji szkodliwych substancji, tempo walki ze zmianami klimatycznymi i elektryczną ofensywę, w ramach której w ciągu najbliższych dziesięciu lat na drogi miałoby wyjechać dziesięć milionów aut o napędzie elektrycznym. Wszystkie cele, które mają być osiągnięte w pełni za dwie dekady, ucieleśnia koncept BMW i Vision Circular.
Klasa G, której korzenie sięgają 1979 roku, przygotowuje się do przyjęcia na swój pokład elektrycznego układu napędowego. O właśnie taką wersję już podczas premiery aktualnej generacji, która miała miejsce w Detroit na początku 2018 roku, dopytywał się sam Arnold Schwarzenegger. Tegoroczną odpowiedzią na tego typu pytania jest koncept EQG.
Elektryczna limuzyna EQS od Daimlera doczekała się już bazowej wersji pod marką Mercedes-Benz oraz sportowego wydania pod szyldem Mercedes-AMG. W przyszłości można spodziewać się kolejnych EQS, a już dawno temu zaplanowano, że pod tą nazwą pojawi się również luksusowy SUV dużego formatu. Już teraz zapowiada go koncept pod marką Mercedes-Maybach.