Dziewiąty sezon długodystansowych, wyścigowych mistrzostw świata i pierwszy sezon, w którym rządzą maszyny klasy Hypercar, zbliża się do końca. Do dość nietypowego końca: seria WEC na ponad dwa tygodnie wylądowała w Bahrajnie na dwa wyścigi z rzędu. Pierwszym z nich był sobotni wyścig na dystansie sześciu godzin.
Seria Black Badge od Rolls-Royce'a powraca w nowej odsłonie. Tym razem unikatowy styl i nowe rozwiązania technologiczne przeszły na limuzynę Ghost drugiej generacji, która zadebiutowała jesienią ubiegłego roku. Nowa specyfikacja adresowana jest jak zwykle przede wszystkim do najmłodszych klientów marki.
Po kilkunastu miesiącach niebytu do oferty Daimlera powraca model SL, spadkobierca klasyka, którego korzenie sięgają lat pięćdziesiątych i wyścigów długodystansowych. Zupełnie nowa, siódma generacja SL to model pod wieloma względami całkowicie odmieniony i po raz pierwszy przedstawiający się wyłącznie pod marką Mercedes-AMG.
W katalogu koncernu Jaguar Land Rover pojawił się kolejny projekt skazany z miejsca na sukces. To zupełnie nowa, piąta generacja luksusowego Range Rover'a, którego pierwszy przodek uznawany jest za protoplastę dzisiejszych SUV'ów z wyższej półki. Klienci będą mieli do wyboru wersje spalinowe i hybrydowe, a za kilka lat również elektryczne.
Corvette ósmej generacji wchodzi na kolejny poziom ewolucji. Najnowsza wersja amerykańskiego klasyka to model w specyfikacji Z06, maszyna wybiegające daleko przed bazowe Stingray i zbliżająca się do wyścigowego C8.R. I nosząca na pokładzie najmocniejszy, wolnossący silnik w układzie V8 w historii samochodów drogowych!
Siedemdziesiąty drugi sezon mistrzostw świata Formuły 1 wszedł w decydującą fazę. W ramach sześciu ostatnich rund tego roku zaplanowano trzy odwiedziny obu Ameryk oraz trzy Azji z finałem w Abu Dhabi. Pierwszym wyścigiem z sześciu było wczorajsze Grand Prix USA na torze Circuit of the Americas w Texasie, który ostatnio odwiedzono w 2019 roku.
Już za kilka lat na rynki europejskie wrócić ma włoska Lancia, która przeobrazi się w producenta samochodów o napędzie elektrycznym. Pierwsza w kolejce ma być zupełnie nowa Delta, którą zaplanowano po roku 2026. Na tych, którzy pragną auta elektrycznego i klasycznej Delty, najlepiej Integrale, już teraz czeka oferta GCK Exclusiv-e.
Hon Hai Precision Industry, tajwański gigant elektroniki znany powszechnie jako Foxconn, szykuje się do wejścia na rynek samochodów osobowych i użytkowych o napędzie elektrycznym. Firma pokazała prototypy swoich pierwszych trzech pojazdów, a wśród nich limuzynę Model E, pod której liniami podpisuje się włoskie studnio Pininfarina.
Po kilku latach projektowania, budowy i objeżdżania prototypów do produkcji wchodzi nowa, sportowa zabawka rodem z Wielkiej Brytanii, która wyznaje dość surowe zasady. Niewielkie rozmiary, niska masa własna, jak najmniej elektroniki, spalinowy silnik umieszczony centralnie, ręczna skrzynia biegów i przystępna cena. Oto Wells Vertige.
Alvis Car Company, jeden z klasycznych producentów sportowych i luksusowych samochodów z Wielkiej Brytanii, który najlepsze lata ma już dawno za sobą, otwiera kolejny rozdział w swojej historii. Rozdział pod tytułem: wznowienie produkcji pierwszego modelu powojennego. Jest nim dwudrzwiowy grand tourer Graber Super.