Chevrolet świętuje pięćdziesiąte urodziny Camaro COPO, wyścigowego coupe wyspecjalizowanego w sprintach równoległych na krótkim dystansie, których długość mierzona jest w ułamkach mili. Z tej okazji przygotowano limitowany model okolicznościowy, a także... koncept eCOPO o napędzie elektrycznym. Maszyny można zobaczyć na targach SEMA w Los Angeles.
Już w czwartek rusza druga tura zapisów wszystkich chętnych na zakup Forda GT. Zainteresowanych amerykańskim egzotykiem jest kilka razy więcej, niż plany i zdolności produkcyjne przewidują, a na domiar złego Ford nie przestaje podsycać atmosfery pożądania. Najnowszą propozycją marki jest GT w specyfikacji Carbon Series.
Już w poprzedni weekend, na trzy wyścigi przed końcem sezonu, mogła rozstrzygnąć się kwestia tegorocznego tytułu mistrza świata Formuły 1, ale do niczego takiego nie doszło. Wynik GP USA nie dał piątego tytułu Hamiltonowi i dał resztki nadziei na piąty tytuł Vettela. O wszystkim mogło zadecydować wczorajsze GP Meksyku. Czy tak właśnie się stało?
Drogowe samochody wypuszczane przez funkcjonujące od 2010 roku McLaren Automotive można było w różnym stopniu traktować jako spadkobierców słynnego F1, który przekroczył swego czasu 390 km/h. Żaden z nich nie gonił jednak za prędkością maksymalną i nie odważył się na 3-osobową kabinę. Teraz wszystko zmienia model Speedtail.
Audi R8 drugiej generacji ma już pierwszą młodość za sobą. Oficjalnie. Model, który zadebiutował na początku 2015 roku przeszedł właśnie gruntowną modernizację. Zmiany sprowadzają się do standardowych zabiegów: przeprojektowanie przedniej części karoserii, wyciśnięcie większej mocy z silników, wzbogacenie wyposażenia i inne poprawki techniczne.
W minionym tygodniu Formuła 1 po raz siódmy w ramach Grand Prix USA odwiedziła 5,5-kilometrową pętlę Circuit of the Americas. W dotychczasowej, krótkiej historii toru w Texasie wygrywali tylko dwaj kierowcy, w tym aż pięć razy Lewis Hamilton, który w miniony weekend miał okazję do sięgnięcia po swój piąty tytuł mistrza świata.
Audi, Alfa Romeo, Honda, Hyundai, Peugeot, Seat, Volkswagen czy Lynk & Co to marki, których samochody zobaczymy w przyszłym roku w różnego typu mistrzostwach turystyków. Marek tych nich nikomu przedstawiać nie trzeba. Prawie. Sprawa ma się zupełnie inaczej z Lynk & Co. Kim są, skąd pochodzą, dokąd zmierzają?
Do rodziny usportowionych crossoverów spod znaku czterech pierścieni dołączył niedawno najmniejszy z nich, model Q2, który w podstawowych wersjach został przedstawiony przez Audi ponad dwa i pół roku temu. Zwykłe Q2 startuje z poziomu 116 koni mechanicznych, zupełnie nowe SQ2 ma prawie trzy razy więcej mocy.
Grozili, straszyli, demonstrowali swoje możliwości, ucieleśniali swoje zamiary i ostrzegali przed tym, co może wydarzyć się w najbliższej przyszłości. I w końcu stało się. Pierwszy, 7-osobowy, luksusowy SUV wielkiego formatu od BMW jest już faktem. Maszyna nosi oznaczenie X7 i wejdzie oficjalnie na rynek za pół roku.
W przyszłym roku do boju na torach całej kuli ziemskiej ruszy zmodernizowane coupe NSX GT3, dzieło amerykańskiego Acura Motorsports, Honda Performance Development, japońskiego Mugen i włoskiego JAS Motorsport. Maszyna zastąpi model, który z sukcesami używany jest w różnych seriach wyścigowych od końca 2016 roku.