The Little Car Company, słynące ze zminiaturyzowanych klasyków Ferrari, Bugatti, Bentley'a czy Aston Martina o napędzie elektrycznym, postanowiło zrobić coś zupełnie odwrotnego. Na wzór jednego ze słynnych modeli firmy Tamiya przygotowano sprawny i niemal pełnowymiarowy pojazd do zabawy w terenie. Oto Wild One Max.
Marzenia Ferrari o wygranej kolejnej rundy mistrzostw świata Formuły 1 osiągnęły w miniony weekend punkt kulminacyjny. Dziesięć zespołów i dwudziestu kierowców rywalizowało tym razem na Autodromo Nazionale Monza o zwycięstwo w gorącym Grand Prix Włoch. Ferrari triumfowało tu ostatni raz cztery lata temu.
Ostatnie wynalazki Lotusa to nie tylko elektryczne modele w segmentach, w których do tej pory marka nie była jeszcze obecna. To również projekty specjalne i pielęgnowanie własnej, bardzo bogatej historii. Historii, w której nie brakuje zaginionych rozdziałów. Oto jeden z nich: wyścigowy spyder Type 66, którego nigdy nie było.
Do niszy producentów limitowanych, sportowych egzotyków z włoskimi korzeniami po dekdach uśpienia wraca kolejna słynna marka: Bizzarrini. Nową erę w jej historii otwiera super coupe Giotto, nazwane tak na cześć założyciela marki, który zmarł w maju tego roku w wieku dziewięćdziesięciu sześciu lat.
Mistrzostwa świata Formuły 2 szykują się do kolejnego przeskoku technologicznego. Na torze Monza we Włoszech zaprezentowano dzisiaj zupełnie nowy bolid, który wejdzie do użytku już w przyszłorocznym sezonie. Za przygotowanie maszyny odpowiadają przede wszystkim Dallara, Mecachrome, Pirelli oraz Aramco.
Odliczanie do premiery zapowiadanego od kilku lat, sportowego auta z wyższej półki od Alfy Romeo dobiegło końca! Zupełnie nowym, popisowym numerem włoskiej marki zostaje limitowane coupe 33 Stradale. To spadkobierca słynnego modelu o tej samej nazwie, który zachwyca nieprzerwanie od końca lat sześćdziesiątych.
Porsche wprowadza na rynek najmocniejszy wariant w całej linii swoich największych SUV'ów, która wiosną tego roku przeszła gruntowną modernizację. Mowa oczywiście o rodzinie Caynne, na szczycie której stało w ostatnich miesiąch blisko 660-konne Turbo GT. Teraz miejsce na szczycie zajmuje Cayenne Turbo E-Hybrid.
Letnia przerwa w Formule 1 dobiegła końca. Mistrzostwa świata po kilku tygodniach odpoczynku między dwunastą i trzynastą rundą pozostają nadal w Europie: wczorajsze grand prix odbyło się na torze Zandvoort w Holandii, ojczyźnie aktualnego mistrza świata, który jest na prostej drodze do zdobycia kolejnego tytułu.
Brytyjskie BAC zaprezentowano kolejną ewolucję modelu Mono, który oferowany jest już od kilkunastu lat. Jednoosobowa, lekka maszyna została zmodernizowana pod każdym względem: większa moc układu napędowego, zredukowana masa, jeszcze większe możliwości adaptacji podwozia, poprawiona aerodynamika i nowe opcje indywidualizacji.
Na pierwsze testy wyjechał kolejny wyścigowy prototyp typu Le Mans Daytona h, który rozpocznie starty w długodystansowych mistrzostwach świata w przyszłym roku. Tym razem swoją zupełnie nową maszynę rozruszał zespół Alpine, który na torze Paul Ricard we Francji przejechał ponad tysiąc kilometrów.